1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the difficulty of th…

"What is the difficulty of this book?"

Çeviri:Bu kitabın zorluğu ne?

May 24, 2014

21 Yorum


jvdn.aze

Bu kitabın zorluk derecesi nedir?


AhmetKarak

Bu kitabin neyi zor neden olmadi


Ji_ji_jisoo

What ne anlamındadır (zaten direk anlamı o) onun için olmaz.


hakanihat

Benim yanlisim yok, ama bir sey merak ediyorum difficult ve difficulty kelimelerin arasindaki fark ne


ersinturac

difficult(sıfat):zor demek

difficulty(zarf) :zorluk demek


Ebrar79

Birisi zorluk birisi zor


CihatGndz

Bu kitabın nesi zor yanlış olmamalıydı...


omaromaro

Bu kitabin neyi zordur, aslinda zorlugu nedirden daha türkce ve daha anlasilir, ve daha daha ceviriye uygunken neden dütlendigini anlamadim :-(


kata129376

Ya ben bu kitapta ne zordur yazdim kabul edilmedi


kata129376

Acaba neden zorlugu ne diyoruz ?


ademz

Bu kitaptaki zorluk nedir? o


MehmetAliKonyar

bu kelimede neden ilk bir cevab a şartlanmiş gibi hep yanlis diyor turkceyi ful bilen biri icin kelimeyi anlamak yeterli değilmi bunun cevabi gözden gecirilmeli ek secenekler eklenmelidir saygılar


emregook

bu kitap ne zorlukta it havent this


Mertcan45539

"What is difficulty of this the book" olur mu?


Fluea

"bu kitaptaki zorluk nedir?" cevabı neden kabul edilmiyor?


yes898470

Bu kitaptaki zorluk ne neden olmadi


Cemkiz

''bu kitabın güçlüğü nedir'' yazdım . Kabul etmedi.


metashh

kitapta zor olan nedir? kabul edilmedi...


lalelalelale

Bu kitabın güçlüğü nedir yazdım kabul edilmedi,neden, Ek bilgi, Zorluk=Güçlük eş anlamlıdır.Türkçe sözlükte görebilirsiniz.


Faattiihhhhhhh

Bu kitabin nesi zor olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.