"What is the difficulty of this book?"

Çeviri:Bu kitabın zorluğu ne?

May 24, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

jvdn.aze

Bu kitabın zorluk derecesi nedir?

August 27, 2014

AhmetKarak

Bu kitabin neyi zor neden olmadi

May 24, 2014

ocalbusra2

Saçma

December 31, 2017

Lisa_Jisoo

What ne anlamındadır (zaten direk anlamı o) onun için olmaz.

September 6, 2019

CihatGndz

Bu kitabın nesi zor yanlış olmamalıydı...

February 4, 2015

hakanihat

Benim yanlisim yok, ama bir sey merak ediyorum difficult ve difficulty kelimelerin arasindaki fark ne

January 29, 2015

ersinturac

difficult(sıfat):zor demek

difficulty(zarf) :zorluk demek

August 15, 2016

Ebrar79

Birisi zorluk birisi zor

March 4, 2019

omaromaro

Bu kitabin neyi zordur, aslinda zorlugu nedirden daha türkce ve daha anlasilir, ve daha daha ceviriye uygunken neden dütlendigini anlamadim :-(

February 5, 2015

kata129376

Ya ben bu kitapta ne zordur yazdim kabul edilmedi

July 13, 2017

kata129376

Acaba neden zorlugu ne diyoruz ?

July 13, 2017

ademz

Bu kitaptaki zorluk nedir? o

December 12, 2015

MehmetAliKonyar

bu kelimede neden ilk bir cevab a şartlanmiş gibi hep yanlis diyor turkceyi ful bilen biri icin kelimeyi anlamak yeterli değilmi bunun cevabi gözden gecirilmeli ek secenekler eklenmelidir saygılar

January 10, 2016

emregook

bu kitap ne zorlukta it havent this

December 5, 2016

Mertcan45539

"What is difficulty of this the book" olur mu?

October 30, 2017

Fluea

"bu kitaptaki zorluk nedir?" cevabı neden kabul edilmiyor?

December 11, 2017

yes898470

Bu kitaptaki zorluk ne neden olmadi

February 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.