Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Come to me if you have difficulties."

Çeviri:Eğer zorluk çekersen bana gel.

0
4 yıl önce

14 Yorum


AhmetKarak

Eger zorluklarin olursa bana gel neden olmadi

6
Cevap ver4 yıl önce

batuhan93

Bende eğer zorluklarin olursa bana gel cevabinin yanlış olmadigini düşünüyorum

0
Cevap ver4 yıl önce

Elifinbu

Başın sıkışırsa bana gel i kabul etmedi :(

2
Cevap ver4 yıl önce

byyfatih

Eger zorluklarin varsa bana gel.. Bu anlami bu cumleden cikartmak yanlissa.. Nasil bir cumle ile ulasabiliriz bu anlama.

1
Cevap ver3 yıl önce

barkin.48

katılıyorum

1
Cevap ver1 yıl önce

murattarik01

imzamı atarım

0
Cevap ver6 ay önce

semihsefer

"Eğer zorluk çekersen gel bana" ifadesi de aynı anlamda

1
Cevap ver1 yıl önce

MERLAK
MERLAK

Eğer zorluk çekersen bana gel.

Cevabı aynı anlamdadır. Kabul edilmeli.

1
Cevap ver9 ay önce

ahmetmus2004

Bu cümlenin çok Türkçe çevirisi var, yalnızca yukarıdaki çeviride ısrar edilmemeli,

0
Cevap ver9 ay önce

kedicim
kedicim

ne cümleymiş kaç çeşit yazdım anca kabul etti

0
Cevap ver6 ay önce

murattarik01

Bu cümlenin tam anlamı 'Eğer zorlukların varsa bana gel' madem ilgilenmiyorsunuz bizi moderatör yapın bari biz ekleriz

0
Cevap ver6 ay önce

_sarman_

"Zorlanirsan bana gel" de kabul ediliyor.

0
Cevap ver4 ay önce