Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We think about this."

Çeviri:Biz bunun hakkında düşünürüz.

4 yıl önce

10 Yorum


hansolfreckles

'Bununla ilgili dusunuruz' de kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

karasuvari41

Bunu düşünüyoruz dedim kabul etmedi

3 yıl önce

-Sayo-

Bunun hakkinda dusunuruz olmaliydi

3 yıl önce

bekirsoyda

This ile these arasındaki fark nedir

3 yıl önce

iijawx

"this" tekiller, "these" çoğullar için kullanılır. This: Bu These: Bunlar

3 yıl önce

RamazanGurbuz

Bunu düşünürüz, cevabı da kabul edilmeli sanırım.

4 yıl önce

berkedemirlenk

Bunun üzerinde düşünürüz olmalıydı rapor ettim

3 yıl önce

caucasianeagle

About'u bout olarak neden kabul etmiyorsunuz? Çünkü konuşma dilinde bout olarak telaffuz edilir

1 yıl önce

IsikZeynoS

bununla ilgili düşünürüz de doğru bir cevaptır.

1 yıl önce

HiraNur33963

Kelimelerin anlamını üstüne basarak bulabilirsiniz

4 ay önce