"TheDelivery"

Fordítás:A Szállítmány

4 éve

8 hozzászólás


peter_aradi

Nem értem a Delivery nagy kezdőbetűjét.

4 éve

Makuka0

Ratings: 5,2/10
hm. kár volt vele bajlódni.

3 éve

Alejandro529
Alejandro529

Ez film cím. Azért nagybetű. Itt szó sincs filmről.

3 éve

Lee2234

Az meg csak vicc volt. Azért áll ott a nevetés jele.

3 éve

lufibazsa

Valóban. ...

4 éve

GzaSzab
GzaSzab

na ne má! pár kockával ez/azelőtt még elfogadta megoldásnak a "küldemény" szót!!! Ugyan mi a ..... változott azóta?

3 éve

csapy
csapy

Ezt én is megettem. Lehet itt jön a képbe peteraradi megjegyzése a nagy kezdőbetű jelentőségére vonatkozóan. Persze én se értem, csak nagybetűsen lehet így használják és nem jelenti a küldeményt, mint kisbetűsen. Azért jelentettem, hátha ...

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.