1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkes bu fırsatlara sahip d…

"Herkes bu fırsatlara sahip değil."

Çeviri:Not everyone has these opportunities.

May 24, 2014

29 Yorum


bestoloji

Everybody does not have these opportunities neden olmuyor ? Hoş gelmese de doğru değil midir ?


alialper

everyone has not these op..... yanlış mı


Selcen_Ozturk

evet. birincisi, olumsuz yapmak için "does not have" demeniz lazım, "has not" değil. ikincisi, aynı anlamı vermiyor sizin cümleniz. "everybody doesn't have these opportunities" biraz muğlak tuhaf bir cümle oluyor, sanki hiçkimsenin böyle fırsatları yokmuş gibi. halbuki burada vurgulanan, herkesin değil, sadece bazılarının böyle fırsatlara sahip olduğu.


VestelKatk

Vurgulu cümleler nasıl yapılıyor duo lingua açıklayıcı sayfanız var mı@? Varsa lütfen burada yayınlayın teşekkürler.


birbukalemun

Ama eğer hiç kimsenin böyle fırsatının olmadığını söylemek için nobody kullanılmaz mı? Sanki everybody does not have desek de aynı anlama geliyo gibi ama :/ ??


TheMightyOz

not everyone diye baslarsan kafan karismaz, cumlen daha rahat gider. not eveyone has these opportunities... o jaaa!


kaya_

has yerine have olması gerekmiyor mu? ya da neden has?


barkm

Aslında üst bölümlerde Selcen Hanım gayet güzel açıklmış durumu.

Buradaki vurgu şudur; Ortada fırsatlar var ama bundan herkes yararlanamıyor fakat yararlananlar da var. "Not" ile başlayan olumsuz cümlelerin vurgusu budur. "Everyone does not have these opportunities" hiçkimsenin bu fırsatları yok anlamına gelmektedir. Bu cümle biraz gariptir. O zaman "Nobody has these opportunities" demek gerekirdi. Örneğin; "Not all comments were positive" yorumların tümü positif değildi. yani positif yorumlarda var ..


Sengul273581

Dikkanizden kacmis olabilir verdiginiz ornegin Turkce yorumunda yani pozitif yorumlarda var..demişsiniz negatif yorumlarda var olacakti


c_zel

nobody has these opportunities. cümlesi neden yanlış acaba?


emotionalman

'' hiç kimse bu fırsatlara sahip'' demiş oluyorsun o zaman sanırım.ondan olmamıştır.


CemYcbg

eveybody have not this opportunities olmazmı


MuhammetTrkylmz

"everyone has not this opportunities" neden kabul edilmedi acaba ?


aksamustu

Everyone doesn't have these opportunities neden yanlış?


Simge874194

"Everybody don't have this opportunities." olmaz mı?


Abdurrahma640829

Everybody has not these opportunities olursa, herkesin bu firsatlari yok olur.


-PJM-

" Everyone not have these opportunities" çok sakat bir cümleye benziyor ama neden olmaz?


TanEr767552

Arkadaşlar yok derken does not have. sahip d3ğil derken not .......has. kesin bilgi yayalım


mehmet135668

sizinle bu ingilizce bilgisi dahilinde devam çok zor


celal720220

bir tane artist vardı has soru ve olumsuz cümlelerde kullanılmaz diye her yere yazıp duruyordu. bu soruyu el biriği ile ona iletin


Bangshag

"Everybody does not have these opportunities" neden kabul edilmiyor?


melek718946

Detayli aciklamaniz icin teşekkürler laborissanctum. Benim anlamadigim kisma aciklama getirmissiniz


FiruzSalman

not all have these opportunities, neden olmadi?


Zeynep384682

Türkçe çeviri yanlış Everyone--- herkes Not everyone--- hiç kimse Bu yüzden türkçe çeviri yanlış. Cevaba göre soru şöyle olmalıydı. Hiç kimse bu fırsatlara sahip değil.


yademin

türkçesi bozuk... ''hiç kimse bu fırsatlara sahip değil'' denir ... oysa herkes bu fırsatlara sahiptir, sahip değildir olamaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.