"The girl sleeps once a day."

Çeviri:Kız günde bir kere uyur.

4 yıl önce

22 Yorum


gocmen_05

"kız günde bir uyur" kabul edilemez mı

4 yıl önce

RahmanAdam

Evet ya ??

4 yıl önce

serdaro81

Hayır :(

3 yıl önce

ceylin643258

Bence de

1 yıl önce

afaystil

Kız bir günde bir defa uyur dedim yanlış dedi. Day'den önce gelen a kalıp ifade gibi mi oluyor?

4 yıl önce

ilaydabekgoz

"Kız bir günde bir kez uyur" neden olmadı? Day'den önce a var!

3 yıl önce

caneryarar

Doğru söylüyorsun. Ben de öyle yazdım yanlış çıktı.

3 yıl önce

berf2002

Kiz bir gunde bir kere uyur kabul edilenez mi

3 yıl önce

nacialican

Anlatım bozukluğuna göre Bir gereksiz kelimedir.

3 yıl önce

asel108336

Anlatim bozuklugu olur gunluk dilimize konusma stilimize gore cevap vermeliyiz

1 yıl önce

efeeeeee

once a day kalıp mı?

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

once: bir kere, twice: iki kere .. demektir. günde bir kere once a day şeklinde söylenir.

4 yıl önce

efeeeeee

teşekkür ederim

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

rica ederim:) iyi çalışmalar.

4 yıl önce

polatinkizi

Evet günde bir kez anlamına geliyor

1 yıl önce

asel108336

Evet

1 yıl önce

istanbullubugra

Günde bir kere uyur olmaz mı

3 yıl önce

sena879719

"O kiz gunde bir kez uyur" yazdim fakat kabul etmedi. Burada "the" bu kizin herhangi bir kiz degil de o kiz oldugunu belirtmiyor mu ?

3 yıl önce

Gohcen

Dinleyen, kızın adını bilmediği için anlatan, "girl" den önce "the" ekliyor çünkü adıyla bahsetse zaten "the" ekleyemezdi. Senin dediğin that girl o işarete giriyor.

1 yıl önce

SleymanTrk2

"günde bir kez"le "günde bir" aynı şeyler. Kabul edilmeli.

2 yıl önce

Furkan865207

o hergün uyur da olmaz mı...

9 ay önce

MevltBozku

"Kız günde bir defa uyur "kabul edilmeliydi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.