"Myuncleisaworker."

Çeviri:Benim amcam bir işçidir.

4 yıl önce

31 Yorum


RasimGr

benim amcam bir çalışan , çalışan da olabilir mi ?

4 yıl önce

mehmetali148672

Calisan olur bence

2 yıl önce

Yaren451601

Worker işçi demektir bu yüzden çalışkan olamaz.

9 ay önce

erenikescoo

evet olur

2 yıl önce

Aynur993962

ama olmadı

10 ay önce

death-scream
death-scream

benim amcam ameledir cümlesi de uygundur

2 yıl önce

AysenEkinT

Uncle amca demek değil mi? Burda dayı diye kabul etmişler?

1 yıl önce

Yaren451601

Amca da dayı da olabilir.Ama cümlenin gidişatına göre biz belirleyebiliriz

9 ay önce

ecren52

Amcam demiş ancak amcam sözcüğü aşagıda yok!!!

1 yıl önce

elif249870

Doğru bende ilk şaşırdım

1 yıl önce

Elftna

Bu seferde dayım işçidir yazdim kabul etti

2 yıl önce

Elftna

Bemim dayım bir işçi yazdım kabul etmedi işçidir olacakmış

2 yıl önce

ArdaEkinci

bu cümlede bi şi anlamadım yaw :D XD

2 yıl önce

mehmetali148672

2 yıl önce

tanjantalfa

DOĞRU CÜMLEYİ YANLIŞ KABUL ETTİ

2 yıl önce

mustafa783801

"Benim dayım bir işçidir" yazdım kabul etmedi. Doğrusu da benim yazdığımı gösteriyo. Anlamadım gitti :)

1 yıl önce

Ceren969238

Köpekler

1 yıl önce

hozapin

çalışan ile işçi aynı alışan olur ama

1 yıl önce

nda0635

My uncle is worker, yazdım ne yazık ki kabul etmedi. Bence "a" olmadan da yazılabilirdi.

1 yıl önce

studentomer

Benin dayım amele neden olmuyor :)

1 yıl önce

AKIN851081

işçi workman değilmi,

1 yıl önce

wersay

Workwomen de olur :)

1 yıl önce

onderbilal03

amcam ameledir dedim kabul etmedi

1 yıl önce

inci308441

Kolay bi soruydu

9 ay önce

AliSivri3

(Worker) "Çalışan" demek değildir. Çalışanın birden fazla anlamda kullanılır yani /işçi/ doğru yanıttır.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.