1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Wiedz, że cię kocham!"

"Wiedz, że cię kocham!"

Tłumaczenie:Know that I love you!

May 24, 2014

12 komentarzy


arko04

Dlaczego nie moze być: You know that I love you?


Martyna521969

Ponieważ "Wiedz" jest w trybie rozkazującym, a w przypadku trybu rozkazującego nie używamy zaimków osobowych.


dokurator

a czy nie może być "know I love you"


Martyna521969

Wtedy by wyszło "wiedz kocham cię"


buskes76

Też byłem ciekaw i sprawdziłem ale nie zaliczyło... ale pewien nie jestem czy oby na pewno bez "that" jest źle więc zgłaszam


avrillavigne_wm

zgadzam sie z yuioyuio bo to zdanie to jest tryb rozkazujący więc na początku nie jest potrzebne "You"


e-lazar

Napisalam: Know that ... ŹLE, w podpowiedzi: You know that... Następnie napisałam zgodnie z tym co było w podpowiedzi: You know that... ŹLE, w podpowiedzi: Know that... To w końcu jak???


br0d4
Mod
Plus

To bardzo dziwne, bo błędna odpowiedź "You know that I love you" została usunięta z kursu ponad 3 lata temu i od tego czasu "Know that I love you!"" jest jedną i jedyną poprawną odpowiedzą w kluczu do tego zdania.


Krzysztof116421

Odpowiedz jest prawidlowa


br0d4
Mod
Plus

Nie zacytowałeś swojej odpowiedzi, więc nie sposób ani sprawdzić Twojego twierdzenia, ani dopisać Twojej wersji do klucza odpowiedzi (jeśli faktycznie jest poprawna). Innymi słowy, Twój komentarz nie ma żadnego sensu i jedynie zaśmieca dyskusję. Nie rób tak więcej proszę, jak chcesz podyskutować o swojej odpowiedzi, to przede wszystkim dokładnie ją zacytuj, a jeszcze lepiej pokaż zrzut ekranu (bo wówczas jest jeszcze 3-cia opcja: można zgłosić błąd programistom): https://forum.duolingo.com/comment/35608643


Ola970453

Od oli dlaczego moj odpowiedź: know that i love you nie została zaliczona gdzie tkwi błąd?


br0d4
Mod
Plus

Nie wiem. Jeśli "najlepsza odpowiedź" zostaje odrzucona, to należy zrobić zrzut ekranu i przesłać do programistów zgłoszenie błędu: https://support.duolingo.com/hc/pl/articles/204728264-Jak-zg%C5%82osi%C4%87-b%C5%82%C4%85d-

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.