"Zamanını iyi kullan!"

Çeviri:Use your time well!

May 25, 2014

7 Yorum


SukruAyar

Use well your time, daha uygun değil mi?

June 20, 2014

odzihozo

"you use your time well!" You ekledim başa yani neden yanlış acaba?

May 25, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcede emir cümlesinin başında özne olmaz. özne olunca emir cümlesi değil geniş zaman olur (sen zamanını iyi kullanırsın)

May 25, 2014

odzihozo

teşekkür ederim. ünlem işaretiyle de belirtilmiş emir cümlesi olduğu evet.

May 25, 2014

Sezerlteki

Good neden olmuyor?

October 23, 2014

rhmnyzgn

Zarf değil.

January 7, 2015

VernonWalter

well yerine fine niye olmuyor?

November 7, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.