1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Zamanını iyi kullan!"

"Zamanını iyi kullan!"

Çeviri:Use your time well!

May 25, 2014

7 Yorum


SukruAyar

Use well your time, daha uygun değil mi?


odzihozo

"you use your time well!" You ekledim başa yani neden yanlış acaba?


Selcen_Ozturk

İngilizcede emir cümlesinin başında özne olmaz. özne olunca emir cümlesi değil geniş zaman olur (sen zamanını iyi kullanırsın)


odzihozo

teşekkür ederim. ünlem işaretiyle de belirtilmiş emir cümlesi olduğu evet.


sezeriltekin

Good neden olmuyor?


VernonWalter

well yerine fine niye olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.