Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Zamanını iyi kullan!"

Çeviri:Use your time well!

4 yıl önce

7 Yorum


SukruAyar
SukruAyar

Use well your time, daha uygun değil mi?

4 yıl önce

efeeeeee

"you use your time well!" You ekledim başa yani neden yanlış acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede emir cümlesinin başında özne olmaz. özne olunca emir cümlesi değil geniş zaman olur (sen zamanını iyi kullanırsın)

4 yıl önce

efeeeeee

teşekkür ederim. ünlem işaretiyle de belirtilmiş emir cümlesi olduğu evet.

4 yıl önce

Sezerlteki

Good neden olmuyor?

3 yıl önce

rhmnyzgn

Zarf değil.

3 yıl önce

VernonWalter

well yerine fine niye olmuyor?

3 yıl önce