Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Does he have a horse?"

Tłumaczenie:Czy on ma konia?

4 lata temu

10 komentarzy


zuza233440

Nie powinno być 'has', jak to niektórzy piszą. 'Do' ma końcówkę 'es', dzięki czemu wychodzi 'does'. To wyklucza użycie 'has'

1 rok temu

daniel_qw

nie powinno być 'has' zamiast 'have' ? takie małe pytanie

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ do przejmuje końcówkę -s i powstaje does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.

4 lata temu

monikakryza

Ogromnie przydatna informacja, dzieki !!

3 lata temu

Gabi20214

Powinno

2 lata temu

HachikoChaan

Kiedy używamy 'does' a kiedy nie?

1 rok temu

jankobill

'Does' używamy w 3 osobie-does he,does she,he does,she does

1 rok temu

GabrielSky007

W tych czasach to zdanie ma 2 różne znaczenia :D

8 miesięcy temu

Paula39216

Czy poprawnie byłoby "has he a horse?"

2 miesiące temu

DejwidTV

Tu powinno być ,,has" a nie ,,have"

3 lata temu