"Does he have a horse?"

Tłumaczenie:Czy on ma konia?

May 25, 2014

21 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


mistrzu28

"Does" jest trudne do zrozumienia


zuza233440

Nie powinno być 'has', jak to niektórzy piszą. 'Do' ma końcówkę 'es', dzięki czemu wychodzi 'does'. To wyklucza użycie 'has'


-Sroczka-

Nie rozumiem o czym mowa.


daniel_qw

nie powinno być 'has' zamiast 'have' ? takie małe pytanie


yuioyuio

Nie, ponieważ do przejmuje końcówkę -s i powstaje does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.


monikakryza

Ogromnie przydatna informacja, dzieki !!


Wiki225470

dzięki wielkie :)


SW0RDS

Bez sensu. Człowiek nauczył się że do 3lp używa has a teraz wszystko to na nic :(


Stay_Stray

Kiedy używamy 'does' a kiedy nie?


jankobill

'Does' używamy w 3 osobie-does he,does she,he does,she does


Miczko2

Używamy does w trzeciej osobie l.p.


KontoTest2

Zrobiłem literówkę i nie zaliczyło. Zamiast have to heave ;_;


bogdan397443

Dzięki zuza i yuio


Ines99092

Does jest bardzo trudno zrozumieć. Bardzo niewyraźnie wymówione


zbyszek541815

Dlaczego raz wymawiają haw a raz hew?


-Sroczka-

Myślałam, że w angielskim nie ma ,,czy" a tu taka niespodzianka.


thech0sen0ne

W tych czasach to zdanie ma 2 różne znaczenia :D


Paula39216

Czy poprawnie byłoby "has he a horse?"


DejwidTV

Tu powinno być ,,has" a nie ,,have"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.