"Müze inşaat halindedir."

Çeviri:The museum is under construction.

May 25, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

nabi71

ben de "the museum is in case of construction" yazmıştım ve kabul etmemişti. Sonra bir bilene sordum ve "under construction" bir kalıp olduğunu öğrendim. Tıpkı (purpose=gaye, amaç) iken (on purpose"= bilerek) anlamına geldiği gibi birşey.

January 13, 2015

kablll

The museum is in state of construction?

June 15, 2014

CAytun

Under construction: inşaat halinde. Bu durumlarda kullanılan bir kalıp arkadaşlar.

August 22, 2014

ozlena

iyide ip ucunda is in state of vermiş doğru değilse bu ip ucu ne?

March 14, 2015

najaftom

"The muzeum is in state of construction " yanlis mi?

May 25, 2014

.SOE.

Bence doğru

August 30, 2014

kema_ata

bence yanlış muzeum değilde museum yazsaydın

January 8, 2015

oMeinFuhrer

"The museum is building" olmaz mı ?

August 3, 2016

kedicim

müze binadır seninki

August 25, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.