Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Müze inşaat halindedir."

Çeviri:The museum is under construction.

4 yıl önce

9 Yorum


kablll

The museum is in state of construction?

4 yıl önce

CAytun
CAytun

Under construction: inşaat halinde. Bu durumlarda kullanılan bir kalıp arkadaşlar.

3 yıl önce

nabi71

ben de "the museum is in case of construction" yazmıştım ve kabul etmemişti. Sonra bir bilene sordum ve "under construction" bir kalıp olduğunu öğrendim. Tıpkı (purpose=gaye, amaç) iken (on purpose"= bilerek) anlamına geldiği gibi birşey.

3 yıl önce

ozlena

iyide ip ucunda is in state of vermiş doğru değilse bu ip ucu ne?

3 yıl önce

najaftom

"The muzeum is in state of construction " yanlis mi?

4 yıl önce

.SOE.

Bence doğru

3 yıl önce

kema_ata

bence yanlış muzeum değilde museum yazsaydın

3 yıl önce

oMeinFuhrer

"The museum is building" olmaz mı ?

2 yıl önce

kedicim
kedicim

müze binadır seninki

1 yıl önce