Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Müze inşaat halindedir."

Çeviri:The museum is under construction.

0
4 yıl önce

9 Yorum


kablll

The museum is in state of construction?

6
Cevap ver4 yıl önce

CAytun
CAytun

Under construction: inşaat halinde. Bu durumlarda kullanılan bir kalıp arkadaşlar.

6
Cevap ver3 yıl önce

nabi71

ben de "the museum is in case of construction" yazmıştım ve kabul etmemişti. Sonra bir bilene sordum ve "under construction" bir kalıp olduğunu öğrendim. Tıpkı (purpose=gaye, amaç) iken (on purpose"= bilerek) anlamına geldiği gibi birşey.

6
Cevap ver3 yıl önce

ozlena

iyide ip ucunda is in state of vermiş doğru değilse bu ip ucu ne?

2
Cevap ver3 yıl önce

najaftom

"The muzeum is in state of construction " yanlis mi?

1
Cevap ver4 yıl önce

.SOE.

Bence doğru

1
Cevap ver3 yıl önce

kema_ata

bence yanlış muzeum değilde museum yazsaydın

1
Cevap ver3 yıl önce

oMeinFuhrer

"The museum is building" olmaz mı ?

0
Cevap ver2 yıl önce

kedicim
kedicim

müze binadır seninki

0
Cevap ver1 yıl önce