"Onun oğulları üniversitedeler."

Çeviri:Her sons are in college.

May 25, 2014

11 Yorum


aylinata2

"at" ve "in" her ikisi de dogru."at" fiziksel olarak bir mekani belirtirken ör;There is a gym at the collage,"in" bir yasam tarzini belirtiyor ör;he is in collage(he studies in collage)

October 24, 2016

Mustafa577742

College = Kolej Deilmi


-SaraGrey-

Üniversiteymiş :)))


HalilERGEN

Yanlış hatırlamıyorsam bir alıştırmada at college kullanılmış burada ise in college...


estainfo

resimli alıştırmalarda üniversite resminin altında da ingilizce üniversite yazıyordu. buradaki college kelimesi doğru değil


omaromaro

college, kolej demek degil mi? colleg'in üniversite anlami da var mi ? :-(


emirsener

Cocuk kadın da var burada. Terbiyeli konuşmayı dene. Sadece dene


demir734935

Burda neden are kullanılıyor


BerilTezell

his neden olmadı?


firarist

At college olacak in ne bea


zeynep116945

Her ve ya his farketmezdi yanlış değil cevabım çünkü soruda cinsiyet verilmemiş "onun" her ve ya his olabilir...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.