1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O henüz bir doktor değil."

"O henüz bir doktor değil."

Çeviri:She is not a doctor yet.

May 25, 2014

17 Yorum


Huseyin_Erdogan

He is not just a doctor.Dedim kabul etmedi just ve yet hangi durumlarda kullanılır?


Selcen_Ozturk

just olumlu cümlelerde kullanılır, "I have just arrived" daha yeni geldim/henüz geldim


zsafromturkey

"He is not a doctor yet"i kabul etmedi "she" doğruymuş.Neden acaba


KerasusKon

Are you serious, Can the Duolingo hear the friend


MerveBalda

Not ve yet okumsuz degilmi iki olumsuzu nadil ahni cumlede kullandık acaba


odzihozo

yet hangi durumlarda sona ve ya ortaya gelir acaba?


Ramazan.1905

Yet her zaman sona gelir!


Serhat354666

Hayır bağlaç olan yet ortaya gelir


KeremImil

yet sadece perfect tense ile kullanılır yani have/has +V3 + yet


Muammer971

He yazınca neden kabul etmiyor


Divne2

why she?? Tell me please!!!!


cankayaferda

A icin cumle yanlis olmamali


aslot

doctors degil mi he she it te s takisi geliyodu


velkopopovicky

doctor fiil olmadigi icin s takisi gelmez


Muhammed-19-1907

doctors dersek o henüz doktorlar değil olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.