"O henüz bir doktor değil."

Çeviri:She is not a doctor yet.

4 yıl önce

13 Yorum


zsafromturkey

"He is not a doctor yet"i kabul etmedi "she" doğruymuş.Neden acaba

1 yıl önce

efeeeeee

yet hangi durumlarda sona ve ya ortaya gelir acaba?

4 yıl önce

Ramazan.1905

Yet her zaman sona gelir!

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

He is not just a doctor.Dedim kabul etmedi just ve yet hangi durumlarda kullanılır?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

just olumlu cümlelerde kullanılır, "I have just arrived" daha yeni geldim/henüz geldim

3 yıl önce

KeremImil

yet sadece perfect tense ile kullanılır yani have/has +V3 + yet

3 yıl önce

Rmeysaalka2

Pki

1 yıl önce

ilknur958384

Çok saçma

11 ay önce

Muammer971

He yazınca neden kabul etmiyor

2 ay önce

cankayaferda

A icin cumle yanlis olmamali

4 yıl önce

aslot

doctors degil mi he she it te s takisi geliyodu

3 yıl önce

velkopopovicky

doctor fiil olmadigi icin s takisi gelmez

3 yıl önce

MuhammedReiz

doctors dersek o henüz doktorlar değil olur

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.