1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O henüz bir doktor değil."

"O henüz bir doktor değil."

Çeviri:She is not a doctor yet.

May 25, 2014

10 Yorum


odzihozo

yet hangi durumlarda sona ve ya ortaya gelir acaba?

May 25, 2014

Ramazan.1905

Yet her zaman sona gelir!

January 22, 2015

Huseyin_Erdogan

He is not just a doctor.Dedim kabul etmedi just ve yet hangi durumlarda kullanılır?

February 17, 2015

Selcen_Ozturk

just olumlu cümlelerde kullanılır, "I have just arrived" daha yeni geldim/henüz geldim

April 27, 2015

zsafromturkey

"He is not a doctor yet"i kabul etmedi "she" doğruymuş.Neden acaba

October 31, 2017

MerveBalda

Not ve yet okumsuz degilmi iki olumsuzu nadil ahni cumlede kullandık acaba

December 15, 2018

KeremImil

yet sadece perfect tense ile kullanılır yani have/has +V3 + yet

July 5, 2015

Rmeysaalka2

Pki

July 21, 2017

ilknur958384

Çok saçma

December 31, 2017

Muammer971

He yazınca neden kabul etmiyor

September 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.