1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thanks and good night!"

"Thanks and good night!"

Çeviri:Teşekkürler ve iyi geceler!

May 25, 2014

34 Yorum


SmilingRai

Night =gece demek Evening =akşam demek


melih5662000

Haha son kelime yanlış sabah yazdım akşamış


biomer

Hayirli geceler ve iyi geceler ifadeleri aynı manada oldukları için ikisini de kabul etmeli program


mustafayldrm2

teşekükürler yaziyorum olmuyor diyorki kal yazımında hata var insanın sınırını bozuyolar


NasrDemir

(Good night) hata var


elif_defne

Ya düzgün soyluyoru, olmuyo diyor bu nasil bisi yaa


Nesibe1313

olmaz fbsamed olmaz


sametbba3

ve ye be dedim diye yanlış diyor


TROLOLGAMN

doğru söyledim ama saymadı süper nerd abi please düzelt

egvlılOejvğjdGlqgOHfv0weuhgupdv0UWHEPD8GFHVBorıyghV9P8WEUGV8ed


mustafa169340

Konusmayi ogrende gel yanima


glese2

Bana da öyle oluyor


beatiful0

ya on kere dedim yavaş konuş diyor konuşuncada saymıyor


M.Cemr0

Thank you=Teşekür ederim

ama

Thanks=Teşekürler


elanursari2

Ve harfini kulanmadigim için yanlış anlama geliyor mus


mustafa169340

Cok kotu bir uygulama


Thomas_Anderson.

İyi akşamlar... yok gol değil...! Yinemi gol değil :P ..................


AYENUR594814

DOĞRU YAZDIM YANLİŞ DEDI


zeynep50328

Ya çok saçma teşekkürlar ve iyi geceler saçmaaaaaa


Serra323759

Yaaaaaa anşayın bitişik yazım böyle


Hayrican13

Yetkililerin dikkatine duolingo da bir hata buldum soruyu cevaplamadan önce telefonun ekranını ters çevirip tekrar düzelttiğimde doğru cevapları kendi kendine yazıyor


uur779986

Ceviridende bakabilirsin zaten maksat ogrenmek hoca korkusundan kopya cekmiyosun sonuçta


seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın


Mete239052

Mikrofon bizi dinlemiyor bile


glese2

Uygulama çok kötü


HamaGyan2

Teşekürler ve iyi geceler


SeyhanAkn

mer426956 yorumda kullandığı cümle eğititim platformuna yakışmıyor. Bu kişi hala bu platformda mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.