"Lunch starts in a minute."

Fordítás:Az ebéd egy perc múlva kezdődik.

May 25, 2014

13 hozzászólás


szullone123...

Az miért nem jó, hogy az ebéd egy perc múlva kezdődik???

July 12, 2014

korneliamiklos

szerintem is jo

July 25, 2014

NopeX

Siman launch ot irtam ra, kiloves t minusz 1 perc xd

May 25, 2014

hb433

en me'g a "the"-t is eleirtam :)

May 6, 2015

sebesbal

Azt mondja ez is jó meoldás: "Az ebéd egy percen belül kezdődik." Szerintem az "within a minute" lenne. http://english.stackexchange.com/questions/95697/within-and-in-when-referring-to-time

August 26, 2016

TmeaTndeTt

én - ezek szerint egy másik feladat típusban - ezt írtam de nem fogadta el, pedig szerintem ez is jelenti ezt is, nem csak a whithin a minute.. szerintem.

May 3, 2019

mhkem

A kilövés egy perc múlva kezdődik. Simán benéztem a lunch-launch. Hi-hi!

December 19, 2016

GrgSzabolcs

azt irtam : egy percen belül kezdődik az ebéd, ha ez nem jó akkor ez a mondat hogy hangzott volna ?

May 27, 2018

MZs1977

within a minute.

December 15, 2018

Sztankay54

A minute segítségére minek ír pillanatot a Duo? Ha utána nem fogadja el megoldásnak ,hiszen a mondat lényege ,hogy rögtön lesz ebéd.

October 10, 2017

SzekeresTa1

A "...kezdődik el" fordítást igazán bevehetné a rendszer. :S

December 2, 2017

bakteros

Ebben a percben keezdődik

March 15, 2019

bakteros

Melyik szó jelenti "mulva"?

March 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.