1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim babam eğitimin değerin…

"Benim babam eğitimin değerine inanır."

Çeviri:My father believes in the value of education.

May 25, 2014

30 Yorum


shamrock1

eduation da niye "the" yok ama, bu the lar beni öldürecek


Furkanambe

bende can çekişiyorum kahrolsun 'the' lar


BilgehanEr

Egitim genel bir kavram diye the ya ihtiyac olmayabiliyor. ancak onceki cumlede belirli bir egitimden bahsedilmisse (fizik egitimi vs.) bu durumda the ile kullanilmasi gerekir diye dusunmekteyim. Ben de yanlis yaptim, fikir one suruyorum sadece


MehmetGndz

bu cümlede in neden kullanılıyor


Selcen_Ozturk

böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in"


Furkanambe

thank you my friend


cagripnr

dont stop believin' - journey güzel şarkıdır. Burada dursun


AhmetKarak

In the value of education da value the aliyor education neden almiyor


kablll

Education neden the almıyor? Why but why!?


kenanavci

Tamamda the value neden? Sadce value olmuyor?


menesiena

''my father believes the value of the education'' neden kabul edilmiyor??


enverbey

selcen'in dediğine göre "böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in" imiş.


ismail629073

Senin sorun yine cevaplanmamış bence burada ki ikinci the neden kabul değil bu sorunun cevabını alamamışsın


asudenisa

My dad neden olmadı


SuatTekin

Egitim;genel anlamda bir egitim oldugundan the almaz,belli bir alan olsa alir, the literature


ismail629073

İyide aga geneli meneli bırak şimdi bu of lu cümlelerde of dan sonra this that vs. gibi bir kelime gelmezse the gelmesi gerekir genel manada olsun özel manada olsun fark etmez


hus390460

My father ve diger şık my dad 'i de onayladim ama kabul etmedi....kabul etmiyorum..: ))


DoganLokman

Aynısını bende yaptım... İlginç geldi. Sebebi nedir acaba


metalheartz

Worth of education olmaz mı


xGrandMasterx

education's worth olmaz mı


ayicancan

Neden c şıkkı olmuyo bir fark yok ki


Nahid16-17-20

Believe den sonra ne zaman in gelir ?


acosedat

Genel kavramların başında the olmayacaksa, ki ben de buna inanıyorum, bu cümledeki eğitimin değeri de genel bir kavram değil mi:)


GrbayDilba

In ne alaka bizim dilimizde bunun bir karşılığı yok


YaWuZ

İn the ney ya! O olmadan yazdım cümle doğru kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.