Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim babam eğitimin değerine inanır."

Çeviri:My father believes in the value of education.

4 yıl önce

18 Yorum


shamrock1

eduation da niye "the" yok ama, bu the lar beni öldürecek

4 yıl önce

MehmetGndz

bu cümlede in neden kullanılıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in"

4 yıl önce

MehmetGndz

Teşekkürler.

4 yıl önce

bilalneva
bilalneva

thank you

2 yıl önce

AhmetKarak

In the value of education da value the aliyor education neden almiyor

4 yıl önce

kablll

Education neden the almıyor? Why but why!?

4 yıl önce

kenanavci

Tamamda the value neden? Sadce value olmuyor?

3 yıl önce

asudenisa

My dad neden olmadı

2 yıl önce

bsk.k
bsk.k

''my father believes the value of the education'' neden kabul edilmiyor??

2 yıl önce

enverbey

selcen'in dediğine göre "böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in" imiş.

2 yıl önce

bsk.k
bsk.k

teşekkürler!

2 yıl önce

hus390460

My father ve diger şık my dad 'i de onayladim ama kabul etmedi....kabul etmiyorum..: ))

1 yıl önce

DoganLokman

Aynısını bende yaptım... İlginç geldi. Sebebi nedir acaba

1 yıl önce

SuatTekin

Egitim;genel anlamda bir egitim oldugundan the almaz,belli bir alan olsa alir, the literature

4 yıl önce

metalheartz

Worth of education olmaz mı

3 yıl önce

xGrandMasterx

education's worth olmaz mı

3 yıl önce

ayicancan

Neden c şıkkı olmuyo bir fark yok ki

2 yıl önce