1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim babam eğitimin değerin…

"Benim babam eğitimin değerine inanır."

Çeviri:My father believes in the value of education.

May 25, 2014

23 Yorum


shamrock1

eduation da niye "the" yok ama, bu the lar beni öldürecek

July 18, 2014

Furkanambe

bende can çekişiyorum kahrolsun 'the' lar

September 15, 2019

MehmetGndz

bu cümlede in neden kullanılıyor

May 25, 2014

Selcen_Ozturk

böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in"

May 25, 2014

MehmetGndz

Teşekkürler.

June 5, 2014

bilalneva

thank you

October 31, 2015

Furkanambe

thank you my friend

September 15, 2019

yunus_04

thanks pretty woman :)

September 16, 2019

AhmetKarak

In the value of education da value the aliyor education neden almiyor

June 7, 2014

kablll

Education neden the almıyor? Why but why!?

June 13, 2014

kenanavci

Tamamda the value neden? Sadce value olmuyor?

October 26, 2014

asudenisa

My dad neden olmadı

May 14, 2016

menesiena

''my father believes the value of the education'' neden kabul edilmiyor??

February 4, 2016

enverbey

selcen'in dediğine göre "böyle soyut şeylere inanmaktan bahsedilirken "belive in" kullanılır. mesela arkadaşınızın söylediğine inanıyorsanız sadece "believe" ama işte buradaki gibi bir değere, ya da bir dine, bir öğretiye vs inanıyorsanız "believe in" imiş.

February 5, 2016

menesiena

teşekkürler!

February 5, 2016

ismail629073

Senin sorun yine cevaplanmamış bence burada ki ikinci the neden kabul değil bu sorunun cevabını alamamışsın

December 11, 2018

hus390460

My father ve diger şık my dad 'i de onayladim ama kabul etmedi....kabul etmiyorum..: ))

March 10, 2017

DoganLokman

Aynısını bende yaptım... İlginç geldi. Sebebi nedir acaba

April 11, 2017

SuatTekin

Egitim;genel anlamda bir egitim oldugundan the almaz,belli bir alan olsa alir, the literature

July 24, 2014

ismail629073

İyide aga geneli meneli bırak şimdi bu of lu cümlelerde of dan sonra this that vs. gibi bir kelime gelmezse the gelmesi gerekir genel manada olsun özel manada olsun fark etmez

December 11, 2018

metalheartz

Worth of education olmaz mı

February 28, 2015

xGrandMasterx

education's worth olmaz mı

March 23, 2015

ayicancan

Neden c şıkkı olmuyo bir fark yok ki

July 2, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.