"I count to ten."

Çeviri:Ben ona kadar sayarım.

May 25, 2014

13 Yorum


farah-cansu

count : sayilmak yerine saymak yazsaniz kafamda karismasa

December 27, 2014

kablll

Burada "kadar" kelimesini karşılayan nedir?

May 25, 2014

Selcen_Ozturk

to

May 25, 2014

meteboz

To hem e-a hem de kadar mi anlaminda peki ?

November 30, 2014

Selcen_Ozturk

cümleye göre değişebilir anlamı, burada evet

November 30, 2014

536tezcan

To

February 2, 2016

101dalmatian101

bende bilmiyorum :(

June 16, 2019

FurkanTrk6

I count him ;) :)

April 26, 2016

Tahaozr

Yazık yaaa

December 2, 2016

Tennessine

Ben eklemedim diye yanlış kabul etti. Ben böyle kursu ne yapayım?

March 30, 2019

a0d1k2

on a kadar sayarım yazdım kabul etmedi

August 28, 2019

adam613621

Ben ona kadar sayabilirim desem bir şey fark eder mi

December 3, 2017

rtkaya1

ona kadar sayabilirim ama O'na kadar sayamam :(

October 6, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.