1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I count to ten."

"I count to ten."

Çeviri:Ben ona kadar sayarım.

May 25, 2014

20 Yorum


kablll

Burada "kadar" kelimesini karşılayan nedir?


meteboz

To hem e-a hem de kadar mi anlaminda peki ?


Selcen_Ozturk

cümleye göre değişebilir anlamı, burada evet


damlacebeci28

bende bilmiyorum :(


farah-cansu

count : sayilmak yerine saymak yazsaniz kafamda karismasa


[aktif olmayan kullanıcı]

    I count him ;) :)


rtkaya1

    ona kadar sayabilirim ama O'na kadar sayamam :(


Tennessine

    Ben eklemedim diye yanlış kabul etti. Ben böyle kursu ne yapayım?


azsxdcfvf12b

    ona kadar saymayı yeni öğrenmiş


adam613621

    Ben ona kadar sayabilirim desem bir şey fark eder mi


Anl870711

    I can count to ten olmalı seninki.


a0d1k2

    on a kadar sayarım yazdım kabul etmedi


AZRNR2011

    cevabımı kabul etmesi gerekliydi. (10'a kadar saydım.)


beren.afsar

    Ben ona kadar sayabilirim dedim neden kabul etmiyor????????????

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.