"Ни у девочки, ни у меня нет собаки."

Çeviri:Ne kızın ne de benim köpeğim var.

March 21, 2019

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Mine522250

Nesneyi yanlış kullanmışsınız köpegim değil köpeğimiz doğrusu, özne biz oluyor çünkü. Doğrusunu yazınca da yanlış diyor...


BeratKaraa5

Sadece "de" yazmadım diye kabul etmemek ne demek ya canım boşuna gidiyo


AsinPerisi

türkcə səhv tərcümə edilir


dursun730397

Böyle bir cümlede bir ha var ha yok mesafesinde.Araya sokuşturulacak (bir) sözcüğüyle Türkçe açısından ddilin katli derecesinde çok büyük bir yanlışlık saıyılmaz,sayımamalıdır da.İşin gerçeği böyle ,kimse kusura bakmasın !


aliosman.1928

Köpeğimiz yok olması gerekir, var değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.