1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kelime bile söylemedi."

"O bir kelime bile söylemedi."

Çeviri:He did not even say one word.

May 26, 2014

18 Yorum


forhan

a word neden olmuyor?


R.Corleone

bence olması lazım...


ahm3tkara

Artik oluyo bende oldu


hakanihat

Even ne is goruyor bu cumlede


AliTaskoparan

'bile' anlamında


suleyman46

even nerde kullanılır cümlenin neresine gelir


R.Corleone

edatlar yardımcı fiilden sonra esas fiilden önce kullanılır genelde...


ahm3tkara

teşekkürler güzel açıklama oldu bu


ahm3tkara

Even fiilden once veya sonra kullanabilirsin


sibel196384

Even one Word/ vurgulanan kelimenin hemen öncesinde. 2021


keepuprockin

"A single word" de eklenmeli bence.Genelde böyle söylenir.


incikin_

"Tek bir söz bile..." şeklinde vurgulasaydı sanırım tam karşılığı olabilirdi.


Yigit_Karaca

Even "bile" anlamına mı geliyor acaba?


merakgl

has not told niye olmaz?


yesimblgrc

bile kullanmamissin cunku


Iamfullofjoy

He did not say even one word...olur..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.