"O bir kelime bile söylemedi."

Çeviri:He did not even say one word.

May 26, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

forhan

a word neden olmuyor?

May 26, 2014

R.Corleone

bence olması lazım...

July 15, 2014

ahm3tkara

Artik oluyo bende oldu

November 14, 2014

hakanihat

Even ne is goruyor bu cumlede

April 29, 2015

AliTaskoparan

'bile' anlamında

July 12, 2015

merakgl

has not told niye olmaz?

December 12, 2015

suleyman46

even nerde kullanılır cümlenin neresine gelir

November 2, 2014

R.Corleone

edatlar yardımcı fiilden sonra esas fiilden önce kullanılır genelde...

November 15, 2014

ahm3tkara

teşekkürler güzel açıklama oldu bu

November 15, 2014

ahm3tkara

Even fiilden once veya sonra kullanabilirsin

November 14, 2014

keepuprockin

"A single word" de eklenmeli bence.Genelde böyle söylenir.

January 1, 2015

incikin_

"Tek bir söz bile..." şeklinde vurgulasaydı sanırım tam karşılığı olabilirdi.

October 28, 2017

nwfnHGR0

He did not say even one word...olur..

October 28, 2017

Yigit_Karaca

Even "bile" anlamına mı geliyor acaba?

October 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.