"O bir kelime bile söylemedi."

Çeviri:He did not even say one word.

4 yıl önce

14 Yorum


forhan

a word neden olmuyor?

4 yıl önce

R.Corleone

bence olması lazım...

4 yıl önce

ahm3tkara

Artik oluyo bende oldu

3 yıl önce

suleyman46

even nerde kullanılır cümlenin neresine gelir

3 yıl önce

R.Corleone

edatlar yardımcı fiilden sonra esas fiilden önce kullanılır genelde...

3 yıl önce

ahm3tkara

teşekkürler güzel açıklama oldu bu

3 yıl önce

ahm3tkara

Even fiilden once veya sonra kullanabilirsin

3 yıl önce

hakanihat

Even ne is goruyor bu cumlede

3 yıl önce

AliTaskoparan

'bile' anlamında

3 yıl önce

merakgl

has not told niye olmaz?

2 yıl önce

keepuprockin

"A single word" de eklenmeli bence.Genelde böyle söylenir.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Tek bir söz bile..." şeklinde vurgulasaydı sanırım tam karşılığı olabilirdi.

11 ay önce

nwfnHGR0

He did not say even one word...olur..

11 ay önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Even "bile" anlamına mı geliyor acaba?

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.