1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona odpowiada na pytania."

"Ona odpowiada na pytania."

Tłumaczenie:She answers the questions.

May 26, 2014

10 komentarzy


maarla2

Dlaczego i czy na pewno zdanie "she answers for the question" nie jest poprawne?


yuioyuio

Na pewno nie jest poprawne, ponieważ odpowiedzieć na coś to answer something.

Answer for something oznacza odpowiedzieć za coś, ponieść odpowiedzialność, np. Their coach must answer for the team's poor performance.


lukaszolap

Właśnie.!? Daczego .!?


sudolinka

Hmm a czemu nie jest poprawnie she answers on the questions konkretnie chodzi o ON


HaniaKoleda

"On" to jest, że coś znajduje się na czymś np.: jabłko jest NA stole~ an apple is ON the table☺


maarla2

Dzięki. Teraz wszystko jasne :-)


Kubu90611

Mi pokazuje cały czas że jest źle.


Kubu90611

No teraz mi pokazało że dobrze


UrszulaGos

Nspisalam jak iwus i tez pytam dlaczego jest źle

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij