1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will miss you."

"I will miss you."

Fordítás:Hiányozni fogsz nekem.

May 26, 2014

17 hozzászólás


GyrgyFnyes1

Hiányolni foglak téged jelentettem 2015 02 19. Ez a 6. ilyen hiba az ismétlés során


tolyas

"hiányolni foglak" lehet jó?


turierzsebet

szerintem igen, jeleztem. Kíváncsi vagyok, mit szólnak hozzá a fiúk


SomogyiKatalin

Ma (2015.08.07.) még nem fogadta el a hiányolni kifejezést.


StanczRoza

nekem nem fogadta el


JutkaBerecz

nekem sem fogadta el,pedig szerintem magyarul jó.


Balogdavid2

Jó kéne hogy legyen


vasvariistvan

Tőlem elfogadta.


GyrgyFnyes1

Egyébként sem helyes fordítás,mert nem mondja meg, hogy kinek, az angolból meg egyértelműen kiderül.


GrgSzabolcs

a hiányozni fogsz -ot nem fogadja el ha ilyen rugalmatlan lesz a felület az nagyon nem lesz jó !


GerleiIstv

Én hiányozni fogok neked. Szerintem az is: I'll miss you. Most akkor, ki hiányzik kinek?


ironcameleon

You will miss me. - Hiányozni fogok neked.


vasvariistvan

Nem jól gondolod.


vasvariistvan

Az a probléma ezzel, hogy az angol miss nem a magyar hiányzik hanem a hiányol megfelelője. Ezért az angol szórendnek megfelelően az elöl álló alany nem hiányzik, hanem hiányol (esetleg lekésik, vagy elszalaszt) valakit vagy valamit.


GerleiIstv

Ok! Az zavart meg, hogy a Google fordító az "Én hiányozni fogok neked." mondatot, így fordította le: "I will miss you." Közben utánanéztem, hogy "miss" számtalan jelentése között ott van a "hiányol" is. Hiányolni foglak téged, lenne a helyes fordítás.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.