"Iwillmissyou."

Fordítás:Hiányozni fogsz nekem.

4 éve

13 hozzászólás


tolyas

"hiányolni foglak" lehet jó?

4 éve

turierzsebet
turierzsebet

szerintem igen, jeleztem. Kíváncsi vagyok, mit szólnak hozzá a fiúk

4 éve

SomogyiKatalin

Ma (2015.08.07.) még nem fogadta el a hiányolni kifejezést.

3 éve

StanczRoza

nekem nem fogadta el

3 éve

JutkaBerecz

nekem sem fogadta el,pedig szerintem magyarul jó.

3 éve

Balogdavid2

Jó kéne hogy legyen

3 éve

ButtasEva

szerintem igen

2 éve

vasvariistvan

Tőlem elfogadta.

2 hete

Engreyight

Nem angolul kell leírni?

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Hiányolni foglak téged jelentettem 2015 02 19. Ez a 6. ilyen hiba az ismétlés során

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Egyébként sem helyes fordítás,mert nem mondja meg, hogy kinek, az angolból meg egyértelműen kiderül.

3 éve

szakii89

Fogsz hiányozni... Ezt el kellett volna fogadja

2 éve

GrgSzabolcs

a hiányozni fogsz -ot nem fogadja el ha ilyen rugalmatlan lesz a felület az nagyon nem lesz jó !

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.