1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We eat lunch."

"We eat lunch."

Traducere:Noi mâncăm prânzul.

May 26, 2014

12 comentarii


CarinaVarga

Nu imi ia in considerare raspunsul "Noi mancam pranz." Nu suna corect, dar ei nu au pus "the" pentru a traduce "pranzul". Ma lamureste careva?


fantomitzah

În engleză, în majoritatea cazurilor, numele de mese (”breakfast”, ”lunch”, ”dinner”) se folosesc nearticulate.
We eat lunch. / We have lunch.

Se folosește ”the” doar dacă ne referim la o anumită masă specială, organizată pentru o ocazie anume.

Dar în română nu merge să spunem ”Noi [mâncăm/luăm] [mic dejun/prânz/cină].”,
ci trebuie articulat ”Noi [mâncăm/luăm] [micul dejun/prânzul/cina]”.


gustawsohn

Da, ai dreptate: in romaneste nu spunem "noi mancam pranz", adica nearticulat, ci trebuie sa articulam substantivul-nume de masa. DAR, in romaneste este FOARTE CORECT sa spui "mancam de pranz", "mancam de cina", "mancam de ojina"(!?-pentru cine stie!), etc. Deci, normal trebuia sa mi se accepte o astfel de traducere, perfect romaneasca, perfect corecta!!


1bala

Multumesc pentru explicatie.


Karly.K.

Prânz???? Nu-i corect deloc. Nu trebuia să se pună THE în fața lui LUNCH!


AcidGrl

Aolo vezi ca scrii prea tare


EMMA_and_SELY-

de ce nu e buna varianta ,, Noi mancam prinzul " ?????????????????????????


faimosul

Noi mancam pranz (pranzul) e corect


duolingodia

Eu am scris noi luam pranzul si a mers dar a zis ca mai corect era noi mancam pranzul


dene081

Am scris( noi mancam pranzul(si a zis ca trebuie sa scriu noi mâncām prânzul doar ptr.3 litere OOOOOMMMMGGGGG


Gabriela737704

"We eat lunch" se traduce dupa cum este scris de Duolingo : "Noi mâncăm prănz". Deci, de ce spuneti ca nu este corect cum am tradus eu si mi-ati luat o inima?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.