1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He won four awards."

"He won four awards."

Çeviri:O dört tane ödül kazandı.

May 26, 2014

14 Yorum


thsngny

O dört ödülü kazandı dedim fakat nafile :D


DoganLokman

Ödülü dersen bir belirtme var diye düşünüyorum. Ödülü diyebilmek için the gibi bi belirteç olmalı bence


pisi915471

Benim kabul etti senin neden etmedi anlamadim.


najaftom

"Won" geçmis zaman?


Selcen_Ozturk

won = kazandı , geçmiş zaman evet.

soru ne?


nuran712007

Tane demem gerekiyormuş..


evlalalala

aynen sonuçta dört de olur bence


erhan788184

ben o ödül kazandı yazdım cevabınızda yazım hatası var dediler ama doğru oldu


AdemA343409

Ben de de öyle oldu erhan


farukben

why the system do not agree "adet" word instead of "tane"?


LaydaBalkan

Kazanmış niçin kabul edilmiyor ?


QuLiYeVaAyTeN

O ödül kazandı yazdim kabul etdi


hatininhayalleri

"won" ile "one" kelimelerinin telaffuzu arasında ne gibi bir fark söz konusudur? ve "dört tane" ifadesinde geçen tane kelimesine karşılık gelen bir ifade var mıdır, yoksa "tane" kelimesi cümlede ki anlamı pekiştirmek anlam düşüklüğünü gidermek gibi sebeplerden ötürü mü gelmiştir?


mehmet792968

Dort odul kabul ediyor. Dort adet kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.