A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Megint el kell magyaráznom?"

Fordítás:Do I need to explain it again?

0
4 éve

10 hozzászólás


jcksn82chrvl

'it' nélkül miért nem jó??

1
Válasz4 éve

budai.doc

A tárgyas ragozás miatt az angolban kell egy tárgy.

2
Válasz4 éve

murakozynora

A "once more" miért nem jó "again" helyett?

0
Válasz3 éve

infiltraitor

Az inkább "még egyszer" lenne "megint" helyett

1
Válasz3 éve

Mittu_Domain

I must to explain again? - ezzel mi a baj?

0
Válasz2 éve

quartzhun

A "must" után nincs "to" csak simán: Do I must explain again? Bár én még ebben a formában nem hallottam. A "must" csak belső kényszeres szükségletet fejez ki pl. I must drink water. Innom kell vizet (mert nagyon szomjas vagyok). A "need to" egyszerűen a a te saját döntésedből származó kell-t jelenti. A "have to" pedig a külső kényszer általi kell-t jelenti.

2
Válasz2 éve

budai.doc

A "must" segédige, így kérdésnél az kerül előre, tehát nem kell a "Do".

2
Válasz2 éve

quartzhun

Igazad van, de nagyon! Thx.

0
Válasz2 éve

Bcsva
Bcsva

Ezt a belső szükséglet dolgot értem, és köszönöm a magyarázatot. Nyelvtanilag amúgy elfogadható volna a ' Must I explain it again?", vagy csak Do-val kérdezhetem, a segédige mellett is?

0
Válasz1 éve

Sztankay54

Hogy lehetne megjegyezni,hogy az "it" is kell?

0
Válasz2 éve