1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kırmızı makaslar senin mi?"

"Kırmızı makaslar senin mi?"

Çeviri:Are the red scissors yours?

May 26, 2014

12 Yorum


murat47295

Are yours the red scissours ? Neden yanlış


Asmeen5

Anlami biraz sacma oluyor diye yanlis sayarlar :) <3


ilkerva78

Do you have the red scissors olur mu? Ya da have you got the red scissors


ZLEMSEVGN

Ben de oyle düşündüm ilk ama yanlış olarak kabul etti:(


salih688881

Are your the red scissors ? Olmaz mi


KadirYavuz19

"Are yours the red scissors" niçin olmuyor ?


ozlena

Have you got the red scissors olmazmı


MuratYuksel44

Bundan önce birçok sorunun tartışmasında "the" çoğullarda kullanılmaz diye söylendi ancak burada kullanımı zorunlu kılınmış, anlayamadım.


OnaYepHeToN

Red scissors is your kelimesini soruya cevirmek icin Are you the red scissors cevabini vermek gerekmiomu 2 gram beynimde bu soruyla uctu gitti


serhan554711

Cevap benim cevabım sizin cevabınız aynı


MURATBURAN3

Are the red scissors yours?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.