"Kırmızı makaslar senin mi?"

Çeviri:Are the red scissors yours?

May 26, 2014

8 Yorum


ilkerva78

Do you have the red scissors olur mu? Ya da have you got the red scissors

January 13, 2015

serhan554711

Are the red scirrors yours

October 14, 2019

ozlena

Have you got the red scissors olmazmı

January 26, 2015

MuratYuksel44

Bundan önce birçok sorunun tartışmasında "the" çoğullarda kullanılmaz diye söylendi ancak burada kullanımı zorunlu kılınmış, anlayamadım.

October 1, 2015

murat47295

Are yours the red scissours ? Neden yanlış

March 16, 2017

salih688881

Are your the red scissors ? Olmaz mi

July 13, 2018

OnaYepHeToN

Red scissors is your kelimesini soruya cevirmek icin Are you the red scissors cevabini vermek gerekmiomu 2 gram beynimde bu soruyla uctu gitti

September 19, 2018

serhan554711

Cevap benim cevabım sizin cevabınız aynı

October 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.