"Мы больше не собираемся туда приезжать."

Çeviri:Biz oraya gelmeyi artık planlamıyoruz.

March 24, 2019

6 Yorum
Tartışma kilitli.


FidanAshrafova

' Болвше ' büyük anlamına geliyor, 'Artık' anlamına gelmiyor


UlasSahin4

Больше büyük değil, daha büyük anlamına gelir. Больше не хотеть : daha fazla (artık) istememek ☺️


MirananAbdullaye

Artık anlamınada geliyor


MirananAbdullaye

Biz artık oraya gelmeyi planlamıyoruz " yanlışlık ne?


_4limon4_

'Больше не' ifadesi 'artık' manasında gelen bir kalıptır.


SadiBorano

"teper" neden kullanmıyoruz, " bolshe" kullanmamız şart mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.