1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need to avoid sugar."

"I need to avoid sugar."

Çeviri:Benim şekerden kaçınmam lazım.

May 26, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

BurakBalka

Şekerden kaçınmalıyım ile şekerden kaçınmam lazım arasında hiçbir fark yok.

May 26, 2014

nilgunerol

şekerden sakınmam lazım deyince neden kabul olmuyor, çok saçma

October 15, 2014

AhmetSerdar

Ben şekerden kaçınmak zorundayım. Ya da Ben şekerden sakınmak zorundayım. Cümlelerini de cevaplara eklenmesi gerekir kanaatindeyim.

February 23, 2015

omeryusuftopcu

Need to lazım Have to zorunda

October 12, 2015

MehmetCoba1

i have accept you

August 12, 2015

MehmetCoba1

Sakinmak baska bir terim anlamida ama kacinmam lazim farkli bir terim. Ingilizceyi turkce gibi dusunurseniz asla cozemezssiniz

April 19, 2017

Bulendi

"Benim şekerden sakınmam lazım" cümlesi de doğru çevirilere eklenmesi gerekiyor.

March 10, 2015

YusufEmrah

''Ben şekerden kaçınmak zorundayım'' olmaz mı?

January 3, 2015

beningilizce

hayır olmaz,senin cümlen şu şekilde çevrilir : '' I have to avoid sugar''

January 28, 2015

EnginEkici

"Ben şekerden kaçınmalıyım" cümlesindeki yanlışlığın nereden kaynaklandığını merak ettim.

September 27, 2015

feyza422791

Seker-den anlami gelmesi icin cumlede "from" kullanilmasi gerekmez miydi?

January 31, 2017

SabineBergmann1

I think it makes it clearer if you translate for yourself "My avoiding from/of sugar is necessary) Therefore "benim" and "şekerden"

December 23, 2017

amanemisaoyama

"Şekerden uzak kalmaya ihtiyacım var." neden olmuyor?

September 5, 2015

nurxmoleyen

Şekerden kaçınmalıyım dedim must/should yok diye kaybettim bizde benzer anlama geliyor üzüldüm :(

July 28, 2017

GIeBs1

K

November 14, 2017

Velikaraki

avoid teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı : kaçınmak

Yoğun trafikten kaçınmak için tali yoldan gitti. - He took a detour to avoid the heavy traffic. Biz yoğun trafikten kaçınmak amacıyla, Noel için evde kaldık. - We stayed home for Christmas, so as to avoid heavy traffic. önlemek Lütfen kazaları önlemek için elinizden geleni yapın. - Please try your best to avoid accidents. Eğer kolesterolü önlemek istiyorsanız yanında yağ olmadan yağsız et yiyin. - If you want to avoid cholesterol, eat lean meat with no fat. sakınmak Bir kokarcayı vurmayı sakınmaktan caydım. - I swerved to avoid hitting a skunk. {f} savuşturmak meydan vermemek {f} -den kaçınmak; -den çekinmek çekinmek içtinap etmek fesholunur avoidance sakınma sakın Ben yüzmeyi iyi bilmediğim için, boyumu aşan yerde yüzmekten sakınırım. - As I'm not good at swimming, I avoid swimming out of my depth. Bir uzman sahasında yapılabilecek en kötü hatalardan bazılarını ve onlardan nasıl sakınacağını bilen biridir. - An expert is someone who knows some of the worst mistakes that can be made in his field, and how to avoid them. sakınılır iptal önüne geçmek imtina etmek kaçmak geçiştirmek (Kanun) ilga etmek alıkoymak savmak engel olmak kurtulmak Sami, tutuklamaktan kurtulmak için Mısır'a kaçtı. - Sami fled to Egypt to avoid arrest. uzak durmak yanaşmamak avoidable kaçınılır içtinap içtinap olunur bertaraf edilir {f} -den sakınmak kaçınmak uzak durmak {f} iptal etmek {f} -den kurtulmak; -i önlemek {f} korunmak Soğuk algınlığından korunmak için bol miktarda C vitamini al. - Take lots of vitamin C to avoid catching cold. feshetmek atlatmak uzak durunuz

July 15, 2018

1DenizDerin

Yes

July 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.