Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben korkmuyorum."

Çeviri:I am not afraid.

4 yıl önce

8 Yorum


keremgul17

Emineme selamlar

2 yıl önce

onrsnl

"Korkak degilim" ile "korkmuyorum/korkmam" ayni anlama gelmez. O yuzden " i do not afraid: " olmasi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

afraid korkak manasına gelmez. korkak = coward

birebir düşündüğünüz için hataya düşmüşsünüz. İngilizcede korkuyorum demek için bir fiil değil gördüğünüz gibi bir isim/sıfat kullanılır. afraid bir fiil değildir ve "I do not afraid" de dolayısıyla mümkün değildir. (fear fiili var, ama fear çok daha güçlü bir korkmak, biraz farklı)

4 yıl önce

onrsnl

Örnek vermek gerekirse; tehlikeli bir mekan ve zamanda korkmakta olan bir insana "neden korkuyorsun?" şeklinde bir soru sorsak ve karşılığında bize kormadığını söyleyecek olsa, yine" i am not afraid" şeklinde bir cevap vermesini mi bekleriz? Şayet doğrusu bu ise kafam çok karıştı..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynen öyle. neden korkuyorsun diye sormak icin de "why are you afraid" deriz

4 yıl önce

kors158

fear da korkmak anlamına gelmiyo mu?

3 yıl önce

please7

i am not scared. korkmadım demek olmaz mı ? i am not scare deme şansımız var mı ? :)

3 yıl önce