1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben korkmuyorum."

"Ben korkmuyorum."

Çeviri:I am not afraid.

May 26, 2014

13 Yorum


surrealpotato

Benim aklıma da bu gelmişti


onrsnl

"Korkak degilim" ile "korkmuyorum/korkmam" ayni anlama gelmez. O yuzden " i do not afraid: " olmasi gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

afraid korkak manasına gelmez. korkak = coward

birebir düşündüğünüz için hataya düşmüşsünüz. İngilizcede korkuyorum demek için bir fiil değil gördüğünüz gibi bir isim/sıfat kullanılır. afraid bir fiil değildir ve "I do not afraid" de dolayısıyla mümkün değildir. (fear fiili var, ama fear çok daha güçlü bir korkmak, biraz farklı)


onrsnl

Örnek vermek gerekirse; tehlikeli bir mekan ve zamanda korkmakta olan bir insana "neden korkuyorsun?" şeklinde bir soru sorsak ve karşılığında bize kormadığını söyleyecek olsa, yine" i am not afraid" şeklinde bir cevap vermesini mi bekleriz? Şayet doğrusu bu ise kafam çok karıştı..


Selcen_Ozturk

aynen öyle. neden korkuyorsun diye sormak icin de "why are you afraid" deriz


murattemurtr

Afraid fiil değilse nedir ?


kors158

fear da korkmak anlamına gelmiyo mu?


ForgeronOs

Fear niye kabul edilmiyor ??


please7

i am not scared. korkmadım demek olmaz mı ? i am not scare deme şansımız var mı ? :)


falcon102092

Cennetten çiçek mi topluyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.