"Ben korkmuyorum."

Çeviri:I am not afraid.

May 26, 2014

9 Yorum


keremgul17

Emineme selamlar

October 24, 2015

onrsnl

"Korkak degilim" ile "korkmuyorum/korkmam" ayni anlama gelmez. O yuzden " i do not afraid: " olmasi gerekmiyor mu?

May 26, 2014

Selcen_Ozturk

afraid korkak manasına gelmez. korkak = coward

birebir düşündüğünüz için hataya düşmüşsünüz. İngilizcede korkuyorum demek için bir fiil değil gördüğünüz gibi bir isim/sıfat kullanılır. afraid bir fiil değildir ve "I do not afraid" de dolayısıyla mümkün değildir. (fear fiili var, ama fear çok daha güçlü bir korkmak, biraz farklı)

May 26, 2014

onrsnl

Örnek vermek gerekirse; tehlikeli bir mekan ve zamanda korkmakta olan bir insana "neden korkuyorsun?" şeklinde bir soru sorsak ve karşılığında bize kormadığını söyleyecek olsa, yine" i am not afraid" şeklinde bir cevap vermesini mi bekleriz? Şayet doğrusu bu ise kafam çok karıştı..

May 30, 2014

Selcen_Ozturk

aynen öyle. neden korkuyorsun diye sormak icin de "why are you afraid" deriz

May 30, 2014

kors158

fear da korkmak anlamına gelmiyo mu?

January 18, 2015

please7

i am not scared. korkmadım demek olmaz mı ? i am not scare deme şansımız var mı ? :)

October 3, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.