Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She has introduced the new secretary."

Μετάφραση:Αυτή έχει συστήσει τη νέα γραμματέα.

πριν από 4 χρόνια

4 σχόλια


mngplus

new = νέα, καινούργια;

πριν από 4 χρόνια

sofiametaxa

το <ν> του άρθρου <την > χάνεται διότι η επόμενη λέξη <ωέα> αρχίζει από <ν>

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Thank you!

πριν από 4 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Γιατί είναι λανθασμένη η μετάφραση ''Αυτή είχε συστήσει το νέο γραμματέα''; Απαντήστε μου,παρακαλώ...

πριν από 8 μήνες