"Kadın bir elma yer."

Çeviri:The woman eats an apple.

May 26, 2014

55 Yorum


AltanEyupo

Eat değilde neden eats ?

December 30, 2014

alpaslan532783

eat=ye eats =yer

October 19, 2018

mirayeyll1

S eki çoğul eki değil mi

July 3, 2019

FKMHMT

He she it = s takısı gelir knk

July 17, 2019

sahin863941

Eats soylenen sey icin eat kendin icin kullanilir

April 27, 2018

ArzuYalcnkya

Geniş zamanda çekimlendigi için "s"takısı alır.

May 1, 2018

mrMcFA

She he it de fiiler s takısı alır the woman bir kadın yani she s gelir

May 20, 2018

Fidan778439

Bende onda takildim yani 1tane yiyor

August 23, 2018

YucelM1

Özne: He she it ise fiillere "s" takısı gelir : eats Özne I you we they ise filler "s" takısı almaz : eat Bu kural geniş zamn için böyle.

September 10, 2018

Olcay242034

He she it öznesi icin genis zamanda eats olurken I you we they öznesinde eat ek almadan kalır

January 13, 2019

duolingo905604

Eat yerîne eats he ,she ve it özneleri nde kullaniliyor çünkü he,she ve it özneleri nden wonra is eki geliyor.

April 11, 2019

Ugur.L

He, she, it de fiile s takısı gelir

September 26, 2019

Arrow777

çünkü kadından bahsediyo he she it (o ) bunlarda fiilin sonuna s gelir

January 26, 2015

ayselcakas

S takısu gelur çünkü

March 23, 2018

AyvanduR

One de neyin nesi ? Açıklamaya ihtiyacım var :)

May 26, 2014

Alparslan_IC

"One" İngilizce'de birçok yerde kullanılmaktadır. Normalde rakam olarak "Bir" anlamına gelir. Tabii ki İngilizcenin içine girdiğinizde bunun bir niteliği iki kere yazmamak için kullanılırken ek eleman olarak kullanıldığını da göreceksiniz; fakat şu anlık buna girip kafa bulandırmaya lüzum yok. tabii ki sık olmasa da birisi "I eat one apple." da diyebilir.

June 7, 2019

MuhammedAl297396

Açıklama

December 22, 2018

OuzhanKurt1

A bir yerine geçiyor Türkçedeki gibi değil

December 14, 2014

EyupEnsarUgur

Soruda bir kadın tabiri geçmiyor

December 7, 2014

Tuncay367248

Woman deniyor

November 14, 2018

aybke992079

neden a değilde an

July 10, 2017

Ersnbyrz

"a" ekinden sonraki kelimenin ilk harfi sessiz ise "an" yazmalısınız.(Örnek ; an Apple - an Animal - an Orange)

May 8, 2018

Tuncay367248

Ünlü harf ile başlıyorsa an ünsüz harf ile başlıyorsa a kullanilir

November 14, 2018

ayselcakas

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel bir kızım

March 23, 2018

dogangrbey

The women eats an apple kabul etmiyor

October 16, 2018

oksuz91

Kadinlar oluyor onun icin women woman

November 5, 2018

sumuq

Really?

September 4, 2016

DOA80925

Dört defadır soruyu yapıyorum hepsine bi kabahat buldu

February 10, 2017

Fidan778439

Valla bendede

August 23, 2018

duolingo4684

woman eats an apple

July 26, 2018

mina598883

Ne alaka

August 17, 2018

kevsoobaak

Niye 'the' kullanıyoruzz?

August 28, 2018

Tuncay367248

O onlara özgü bir kelime hicbir dilde bir anlamı yok. Türkçedeki "Lan" kelimesi gibi.

November 14, 2018

MustafaMut18

Neden woman eats an apple için yanlış diyor the şart mı

September 27, 2018

Alparslan_IC

Çünkü belirli bir nesne. "The" olmasaydı A woman olurdu; fakat tabii ki burada kadın denmiş ve belirtildi bir nesne/şahıs için kullanılmış.

June 7, 2019

Ceren685881

"The woman" yerine yalnızca "woman" yazsak? Neden olmuyor öyle?

March 29, 2019

RovshenY

Təşəkkürlər yorum yazan hərkəsə

April 10, 2019

AliKalkr

Doğru yazmama rağmen yanlış diyor

May 10, 2019

DarkPhoenx

Eat=yemek eat çekimi=yer çekimi

June 28, 2019

ElifAyas4

Tüh ya bu tuzağa nasıl düştüm

July 13, 2019

mustafa222173

The neden kullanılmış

August 4, 2019

efecan468603

Bu

August 7, 2019

ARS404

Ya The yi neden koyıcaz açıklarmısınız?

August 18, 2019

cahidegul

Bir kadin derken a woman diyoruz. Bir elma derken neden an apple yani a apple degil?

September 16, 2019

MeralNasAk

Vay arkadaş woman yazacağıma women yazdım böyle şeyleri kabul edi yodu

September 27, 2019

HrUYAR

Eh işte

September 29, 2019

Sezer87

' an ' hangi ek ve neden he değil de the oluyor

October 2, 2019

Levent352764

The woman eats an apple yazdım yanlış dedi

October 7, 2019

Arrow777

Bunun nesi yanlış??

January 26, 2015

ogulcandum1

Aynen

April 9, 2017

Ersnbyrz

"A woman eats an apple " dogru çeviridir dedi ama yanlış bence.Çünkü bana "Bir kadın bir elma yer" demiyor "Kadın elma yer" diyor.Kesinlikle hatalı soru

May 8, 2018

EmrahGLE

O dediginiz bir kadin bir elma yer.

January 2, 2015

AytuAkn

bence bunda yanlışlık yok

March 19, 2015

merve-a

A kullanmaya gerek yoktu bence

June 20, 2015

etinPamuks

Afiyet olsun

February 3, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.