"Kadın bir elma yer."

Çeviri:The woman eats an apple.

4 yıl önce

24 Yorum


AyvanduR

One de neyin nesi ? Açıklamaya ihtiyacım var :)

4 yıl önce

EyupEnsarUgur

Soruda bir kadın tabiri geçmiyor

4 yıl önce

Tuncay367248

Woman deniyor

3 hafta önce

AltanEyupo

Eat değilde neden eats ?

3 yıl önce

sahin863941

Eats soylenen sey icin eat kendin icin kullanilir

7 ay önce

ArzuYalcnkya

Geniş zamanda çekimlendigi için "s"takısı alır.

7 ay önce

mrMcFA

She he it de fiiler s takısı alır the woman bir kadın yani she s gelir

6 ay önce

Fidan778439

Bende onda takildim yani 1tane yiyor

3 ay önce

YucelM1

Özne: He she it ise fiillere "s" takısı gelir : eats Özne I you we they ise filler "s" takısı almaz : eat Bu kural geniş zamn için böyle.

3 ay önce

alpaslan532783

eat=ye eats =yer

1 ay önce

aybke992079

neden a değilde an

1 yıl önce

Ersnbyrz

"a" ekinden sonraki kelimenin ilk harfi sessiz ise "an" yazmalısınız.(Örnek ; an Apple - an Animal - an Orange)

7 ay önce

Tuncay367248

Ünlü harf ile başlıyorsa an ünsüz harf ile başlıyorsa a kullanilir

3 hafta önce

ayselcakas

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel bir kızım

8 ay önce

sumuq

Really?

2 yıl önce

DOA80925

Dört defadır soruyu yapıyorum hepsine bi kabahat buldu

1 yıl önce

Fidan778439

Valla bendede

3 ay önce

duolingo4684

woman eats an apple

4 ay önce

mina598883

Ne alaka

3 ay önce

kevsoobaak

Niye 'the' kullanıyoruzz?

3 ay önce

Tuncay367248

O onlara özgü bir kelime hicbir dilde bir anlamı yok. Türkçedeki "Lan" kelimesi gibi.

3 hafta önce

MustafaMut18

Neden woman eats an apple için yanlış diyor the şart mı

2 ay önce

dogangrbey

The women eats an apple kabul etmiyor

1 ay önce

oksuz91

Kadinlar oluyor onun icin women woman

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.