Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın bir elma yer."

Çeviri:The woman eats an apple.

4 yıl önce

14 Yorum


AyvanduR

One de neyin nesi ? Açıklamaya ihtiyacım var :)

4 yıl önce

OuzhanKurt1

A bir yerine geçiyor Türkçedeki gibi değil

3 yıl önce

EyupEnsarUgur

Soruda bir kadın tabiri geçmiyor

3 yıl önce

AltanEyupo

Eat değilde neden eats ?

3 yıl önce

sahin863941

Eats soylenen sey icin eat kendin icin kullanilir

3 ay önce

ArzuYalnka1

Geniş zamanda çekimlendigi için "s"takısı alır.

3 ay önce

mrMcFA

She he it de fiiler s takısı alır the woman bir kadın yani she s gelir

2 ay önce

sumuq

Really?

1 yıl önce

DOA80925

Dört defadır soruyu yapıyorum hepsine bi kabahat buldu

1 yıl önce

aybke992079

neden a değilde an

1 yıl önce

Ersnbyrz

"a" ekinden sonraki kelimenin ilk harfi sessiz ise "an" yazmalısınız.(Örnek ; an Apple - an Animal - an Orange)

3 ay önce

ayselcakas

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel bir kızım

4 ay önce

Ersnbyrz

"A woman eats an apple " dogru çeviridir dedi ama yanlış bence.Çünkü bana "Bir kadın bir elma yer" demiyor "Kadın elma yer" diyor.Kesinlikle hatalı soru

3 ay önce

duolingo4684

woman eats an apple

3 hafta önce