"Kadın bir elma yer."

Çeviri:The woman eats an apple.

4 yıl önce

19 Yorum


AyvanduR

One de neyin nesi ? Açıklamaya ihtiyacım var :)

4 yıl önce

OuzhanKurt1

A bir yerine geçiyor Türkçedeki gibi değil

3 yıl önce

EyupEnsarUgur

Soruda bir kadın tabiri geçmiyor

3 yıl önce

kevsoobaak

Niye 'the' kullanıyoruzz?

1 ay önce

AltanEyupo

Eat değilde neden eats ?

3 yıl önce

sahin863941

Eats soylenen sey icin eat kendin icin kullanilir

5 ay önce

ArzuYalcnkya

Geniş zamanda çekimlendigi için "s"takısı alır.

5 ay önce

mrMcFA

She he it de fiiler s takısı alır the woman bir kadın yani she s gelir

4 ay önce

Fidan778439

Bende onda takildim yani 1tane yiyor

1 ay önce

YucelM1

Özne: He she it ise fiillere "s" takısı gelir : eats Özne I you we they ise filler "s" takısı almaz : eat Bu kural geniş zamn için böyle.

1 ay önce

sumuq

Really?

2 yıl önce

DOA80925

Dört defadır soruyu yapıyorum hepsine bi kabahat buldu

1 yıl önce

Fidan778439

Valla bendede

1 ay önce

aybke992079

neden a değilde an

1 yıl önce

Ersnbyrz

"a" ekinden sonraki kelimenin ilk harfi sessiz ise "an" yazmalısınız.(Örnek ; an Apple - an Animal - an Orange)

5 ay önce

ayselcakas

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel bir kızım

6 ay önce

duolingo4684

woman eats an apple

2 ay önce

mina598883

Ne alaka

1 ay önce

MustafaMut18

Neden woman eats an apple için yanlış diyor the şart mı

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.