1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın bir elma yer."

"Kadın bir elma yer."

Çeviri:The woman eats an apple.

May 26, 2014

143 Yorum


AltanEyupo

Eat değilde neden eats ?


mirayeyll1

S eki çoğul eki değil mi


FKMHMT

He she it = s takısı gelir knk


RMGM.

FKMHMT knk diye yazılmaz TNT


esranur474320

Geniş zaman ekide verir


sahin863941

Eats soylenen sey icin eat kendin icin kullanilir


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: SHE EATS THE TOMATO

✓ WE EAT THE TOMATO


YucelM1

Özne: He she it ise fiillere "s" takısı gelir : eats Özne I you we they ise filler "s" takısı almaz : eat Bu kural geniş zamn için böyle.


ShaniceShine

The woman da neden s geldi


ShaniceShine

En güzel anlatım olmuş, bravo


Ugur.L

He, she, it de fiile s takısı gelir


ShaniceShine

Ama burada the woman özne. Tha woman dan sonra fiile neden s takısı geliyor. The woman ı he/she/it mi karşılıyor özne olarak.?


ArzuYalcnkya

Geniş zamanda çekimlendigi için "s"takısı alır.


Fidan778439

Bende onda takildim yani 1tane yiyor


mrMcFA

She he it de fiiler s takısı alır the woman bir kadın yani she s gelir


Olcay242034

He she it öznesi icin genis zamanda eats olurken I you we they öznesinde eat ek almadan kalır


duolingo905604

Eat yerîne eats he ,she ve it özneleri nde kullaniliyor çünkü he,she ve it özneleri nden wonra is eki geliyor.


bayan_ingilizce

I,you,we,they=(Fiil normal)Eat
He,she,it=(Fiile -s takısı gelir)Eats
Kural böyle yapacak bir şey yok...


fatma317953

Çünkü es takısı almış yani çoğul olduğundan


EceMaden1

Çünkü kadın derken she kullanılır ve eat den eats olur "s"takısı gelir.(sadece "he,she,It"gelir)


Mustafazde31

Kadın derken women denilir bir kere


Zahid_Altun7

Yooo woman kadın women kadınLAR


kaan892001

She he it de es yada s takisi gelir


MRA784897

3.(he,she,it) kişi için fiile 's' takısı gelir


hiranur799347

Çunkü eat yer demek eats yerler demek anlatabilseydim ne mutlu bana


Nur564900

Bende de öyle çıktı


Nur564900

Bende de öyle çıktı


Nur564900

Bende de öyle çıktı


Ayvandur

One de neyin nesi ? Açıklamaya ihtiyacım var :)


ARS404

Ya The yi neden koyıcaz açıklarmısınız?


enise895205

Doğru yaptığım şeye yanlış diyor


EyupEnsarUgur

Soruda bir kadın tabiri geçmiyor


aybke992079

neden a değilde an


Ersnbyrz

"a" ekinden sonraki kelimenin ilk harfi sessiz ise "an" yazmalısınız.(Örnek ; an Apple - an Animal - an Orange)


Tuncay367248

Ünlü harf ile başlıyorsa an ünsüz harf ile başlıyorsa a kullanilir


kevsoobaak

Niye 'the' kullanıyoruzz?


dogangrbey

The women eats an apple kabul etmiyor


oksuz91

Kadinlar oluyor onun icin women woman


_.-.QUEEN.-._

WOMAN:KADIN/WOMEN:KADINLAR


AliKalkr

Doğru yazmama rağmen yanlış diyor


DarkPhoenx

Eat=yemek eat çekimi=yer çekimi


RMGM.

Çak bakalımmm(


ElifAyas4

Tüh ya bu tuzağa nasıl düştüm


mustafa222173

The neden kullanılmış


MeralNasAk

Vay arkadaş woman yazacağıma women yazdım böyle şeyleri kabul edi yodu


Tuba773247

women kadınlar anlamın agelio bu yüzden kabul etmio =waomen düzensiz bir isiim olduğu için -s takısı gelmeden de çoğul yapabiliomusuz :)


Levent352764

The woman eats an apple yazdım yanlış dedi


Zeynepazra1125

Women zaten kadın demek değilmi ama woman diyo


bayan_ingilizce

womEn = kadınLAR womAn = kadın


DOA80925

Dört defadır soruyu yapıyorum hepsine bi kabahat buldu


ayselcakas

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel bir kızım


duolingo4684

woman eats an apple


MustafaMut18

Neden woman eats an apple için yanlış diyor the şart mı


Alparslan_IC

Çünkü belirli bir nesne/özne/şey. "the" olmasaydı "a woman" olurdu; fakat tabii ki burada kadın denmiş ve belirtili bir nesne/şahıs için kullanılmış.

Yani önceden o kişi tanınıyor olduğundan "the" kullanılır. Eğer tanınmayan normal bir kadın olsaydı "a" kullanılırdı.


Ceren685881

"The woman" yerine yalnızca "woman" yazsak? Neden olmuyor öyle?


Mustafazde31

Ben de bilmiyorum valla


RovshenY

Təşəkkürlər yorum yazan hərkəsə


cahidegul

Bir kadin derken a woman diyoruz. Bir elma derken neden an apple yani a apple degil?


Sezer87

' an ' hangi ek ve neden he değil de the oluyor


RMGM.

A ve an niye bir demektir diyosanız (NOT:::_A SESSİZ BAŞLAYANLAR ,, AN SESLİ BAŞLAYANLAR İÇİN


ARZU64394

Burda "an apple" an neden kullaniliyor


RabiaEyll5

Doğru yapmama rağmen kabul etmiyor


esranur474320

Cevabı benim cevabımla aynı gösteriyo ama yanlış diyo


Tuba773247

neden -The cümle basına geldi bilen arkasad varsa cvp yazabilir mi ?


bayan_ingilizce

Aaa !The getirmesek olmuyor mu yaa?


AyeKaya177580

Kaç kere yanlış yaptım hala yanlış diyo woman yerine women yazdım dıye


Aden99447

Neden başa the geliyor? " Kadın bir elmayı yer " demiyor ki?


mukadder993630

The woman eats an apple aynısını yazıyorum yanlıs dıyo


maviyelken1

Sesli söylüyor. Söylediğimi yazıyorum kabul etmiyor. Böyle bişe yaşayan varmı ?


Dupainchengmeri

He she it te s takısı gelmiyor mu eat olmayacak mı?


Elvin946660

Güzel yani ama hani bir az zorlaştıra bilirler yani .Ama çok güzüel olduğunu söyleye bilirim


HikmetADIR

Türkçe mantığıyla cumle kurduğumuzda çuvallıyoruz. Örneğin yukarıdaki cümleyi Türkçe mantıkla tercume etsek şu çıkıyor: Bu kadın yer bir elma . Ama boyle degil maalesef. Mutlaka bunun da kuralı vardır.


BetlG10

Doğru cümle yazdım ama nokta koymamışım bir nokta yüzünden yanlış çıkması saçma


Glizar104622

Ben doğru yazdım


Glizar104622

Benim doğru olmalıydı


MehmetTeme307082

Neden bucümle değil


AqshinBash

The woman an apple.


AqshinBash

The woman eats an apple.


zlem774167

S takısını tek ben fark etmemişimdir heralde


arzu597193

her şeyi doğru bilip yerin yanlış olması


Mustafazde31

Çok basit o yüzden thank you.


batuhan471805

Ne farkediyo the olunca


Wenom7181

He she ıt de "s" takısı kullanılıyo dimi


refikatakan

Neden the woman? Woman ile başlansa olmuyor mu?


refikatakan

Neden başında the var?


senem215235

Neden 'an' yerine 'on' koymamışlar


senem215235

Neden doğru cümlede 'an' yerine ' on' değil?


senem215235

Neden doğru cümlede 'an' yerine 'on' değil?


nebahat724161

Yazim bitmeden Degerlendirmeye yanlis bastim.


NezoCanpol

The yı başa koymasak olmuyormu


KvanTay

The olmasa nolur


EzgiMelisA1

Sadece başa the koymadım diye kabul etmedi sebebi ne


Sunaz177803

Off ya bor türlü yapamadim neyse


MAKBULEYld6

Olm bu ne yağ beynim yandı


melis479337

Aynisini yapiyorum salak ya


Stephanie264294

Mesela "a woman" diyoruz ama apple da "an" kullanıyoruz apple da neden "a" kullanılmıyor?


MRA784897

3.kişi için yani(he,she,it) fiiline geniş zamanda "s" takısı getirilir


Rumeysa871078

Bende eat bide eats hep karıştırıyordum


SerdeGlel

Çok saçma olmuş


Leylayaren2

Eat nasıl değil eat yer demek eats da yerlermi demek


Nur564900

Üstüne basıyorum eat diyo yapıyorum yanlış çıkıyor


HalitDeniz3

Kadın bir elma yer nedir türkçe


sevgiztrk17

kadın bir elma yer.eksik yok


Mryamlkbro

Neden doru yazdımda yanlış gösderiyor


KadirUmar

Bu tiyarovari bir cümle mi yoksa bana anlmsız geldi geniş zamanda nasıl bir anlamı olabilir ki böyle bir cümlenin?


menderes543354

Ben yeni başladım biraz zor gibi görünüyor zaten her şey ilk başta zor gelir sanırım


jungkook520552

Eat= ben yerim,eats= o yer yada onlar yer demektir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.