"This type of change is normal."

Çeviri:Bu tip değişiklikler normaldir.

May 26, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

altugcyhn

cğmlede "these" yerine "this" "changes" yerine "change" kullandığı halde çeviri nasıl değişiklikler şeklinde oluyor. "change" sayılamayan bir şey olduğu için mi?

May 26, 2014

Selcen_Ozturk

evet. bir de hep iki dilde de ne doğal onu düşünmek lazım. alternatiflerde genelde çok doğal olmayan çeviriler de kabul ediliyor. ama mesela işte burda, Türkçede "bu tip değişiklik normaldir" çok doğal durmuyor bir de.

May 27, 2014

altugcyhn

tesekkurler cok acıklayici oldu

May 27, 2014

NezihD

"bu tip bir değişiklik" doğru olur muydu?

March 26, 2016

VestelKatk

Size katılmıyorum selden hanım süt de sayılamıyor ancak bottle of miks gibi kullanılıyor tamam kabul change sayılamıyor ancak bunun a tipi b tipi c tipi değişiklikleri ki burada ben 3 tip değişiklik öngördüm siz daha az yada çok belirleyebilirsiniz lakin daha nasıl sayılamaz dersiniz bal gibi 3 değişiklik saydım işte neden olmasın? ? ?

March 10, 2015

Selcen_Ozturk

Burada İngilizce dilbilgisi açısından sayılamamaktan bahsediyoruz. Her şeye itiraz etmeden önce iyi bir dilbilgisi kitabı edinmenizi, hatta buna bile ihtiyaç olmadan interneti kullanmanızı tavsiye ederim. Konunun adı "uncountable nouns" ya da "uncountable isimler". Kolay gelsin, iyi dersler.

March 10, 2015

Emrahufb

Cok agresifsiniz selcen hanim :/

September 2, 2015

prdxxxxx

Burda #of# tamlama kurmuyoraa hangi amacla kullanilmis. İlgi eki yapiyrsa benim dedigim #tipin degisimi# dogru olmali.

November 24, 2014

zkanAdar

Sanki zorla ingilizceye uyarlanmış bir cümle

September 17, 2014

levotr

"değişimin bu türün normaldir" neden hatalıdır?

March 8, 2016

BedriCE

değişimin bu tipi normal yazdım olmadı burda değişiklikler derken ler niye var

February 8, 2018

xoutoforderx

bu tipin (tarzın) değişmesi normaldır nasıl deriz

July 2, 2014

NazliAcar

Bu cümle bana zorlama geldi 'of' soyut şeylerde tamlama için kullanılıyor diye biliyorum çeviride başka anlamadım.

March 18, 2015

modene1

How can it be değişiklikler?

February 3, 2016

modene1

Why değişiklik ler? i.e. why the 'ler'

February 19, 2016

refikozkiran

buradaki of un kullanımını anlayamadım. Örneğin the lord of the rings derken nasıl çeviriyoruz. yüzüklerin efendisi diyorz. type of change = değişim tipi olmaz mı?

March 29, 2016

ibrammmto

aynı şeyi bende merak ediyorum.

November 27, 2016

Vingianezzar

'Bu tip değişme normaldir' neden yanlış?

July 26, 2016

Velikaraki

Bu tür değişim normaldir / Bu tip değişiklikler normaldir.

July 8, 2018

hamit2003

...degişikligin bu tipi normaldir.. olması gerekmiyor mu.. herseyi kalıp üzerinden ögrenmek zor oluyor . burada ,of, varsa cevirisindede o kullanılmalıki bir manası olsun.. Adamların dili zaten yazıldıgo gibi okunmuyor. birde olan bir kelimeyide ceviride yok saymayın bari..

August 2, 2018

Sabri135237

Olduğu gibi ingilizceyi almak bu dili öldürmektir. Bu tür değişiklikler çok doğaldır olursa daha "Türkçe" olur

August 31, 2018

xxzzzxz

Youw anlayamiyorum Şu çoģul eklerini

This type of changes are normal olmasi lazim değil mi

January 10, 2019

espanol658962

2 kere 2 nin dört olduğu bir dünyada neden zorla 5 i aramaya çalışıyorsunuz Adam lar boyle diyorsa böyledir iste zorlamaya gerek yik

August 1, 2019

AhmetKarak

Bu değişme tipi normaldir neden olmuyor

June 6, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.