"Мне нравится на новой кровати."

Çeviri:Yeni yatakta hoşuma gidiyor.

March 28, 2019

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Nesim55

Yeni yatakta hoşuma gidiyor.Eksik ve manasız bir cümle.Ne sorusuna verilebilecek bir cevap yok.


ruruova

Bu ne biçim bi cümle pardon? İpucu olmasa yanlış yaparım


htdevo

'Yeni yatak da hoşuma gidiyor' olabilir mi?


igor130418

yeni yatak benim hoşuma gitti olmalı


SuMmit378967

Geri zekallilik var bunu yazanda


HasanBasri612670

Yeni yatak hoşuma gidiyor .


DenizDn.

Ne biçim bi cümle bu ya


isi.asgerov

Menasiz bir cümle


Ziyat15

Valla küçük kız kardeşime bu uygulamayı kullanması için tavsiye edecektim ama vazgeçtim sebebi belli


Gogol_bordello

Yeni yatakta hoşuma gidiyor. Hayır bu sefer kanepede yapalım


ELVIN1990_1990

aynen çok anlamsız bir cümle


ELVIN1990_1990

yeni yatak benim hoşuma gidiyor olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.