1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to visit other countr…

"I want to visit other countries."

Fordítás:Más országokat szeretnék meglátogatni.

May 27, 2014

15 hozzászólás


GzaSzab

Szentem, ha kihagytad volna az "is"-t, akkor nyerő lennél


PterPrba

Más országokat is meg akarok látogatni. Persze így nem jó, jelentettem.


GbornSzab

A fordításom:Akarok meglátogatni más országokat. Duolingo: Én akarok meglátogatni más országokat. Ki gondolja, hogy az AKAROK nem rám vonatkozik?? 1 életem ment rá!!


sportember

Az "akarok"itt mitől lesz "szeretnék"?Azt írtam hogy ,akarok más országokat is meglátogatni,de nem fogadja el!Honnan lehet tudni,mikor-melyik értelmű szó lesz a megfelelő...?


fectroll

A "want" alapvetően "akar" - t jelent. Így ha mindig annak fordítod, a bagoly nem vesz el életet.


sportember

Hát pont ez a bajom!Azt irtam hogy akarok,de neki inkább a szeretnék volt a jó!Azóta már több hasonló esetem is volt pl:a win-nél azt írtam hogy győz,de neki valamiért a "nyer"kellet,holott mind a kettőnek jónak kellene lennie!


fectroll

Próbálkozz a bejelentéssel, s akkor ki lesz javítva, ugyanis ez a dolog tényleg fura, de biztos megvan a magyarázat rá. :)


sportember

Már megtettem a bejelentést,de eddig még soha semmire nem reagáltak! Tehát teljesen fölösleges beirkálni,max arra jó hogy levezessem a mérgem!


fectroll

Ne idegeskedj, ez nem vérre megy...


AgnesHeged

2 ev elteltevel sem fogadja el az akarom forditast. Lehet minden szerkeszto mar kiszallt a rendszerbol es mason dolgoznak. Bele kell nyugodni.


SzilgyiTam9

"Megakarom látogatni a többi országot" Mièrt nem jó


tamasba14

mitől feltételes mód?


vaszary.zo

Meg akarok látogatni más országokat.


thiam215428

Màs országokat akarok làtogatni. Ebben hol a hiba? "Meglátogatni" kellett volna?


thiam215428

Kiprobaltam. Valoban a "meg"igekoto hianyzott.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.