"Iwanttovisitothercountries."

Fordítás:Más országokat szeretnék meglátogatni.

4 éve

13 hozzászólás


PterPrba

Más országokat is meg akarok látogatni. Persze így nem jó, jelentettem.

4 éve

GzaSzab
GzaSzab

Szentem, ha kihagytad volna az "is"-t, akkor nyerő lennél

4 éve

kokusz_fagyi

"meg akarom látogatni a többi országot": és ez jó?:D

4 éve

GbornSzab

A fordításom:Akarok meglátogatni más országokat. Duolingo: Én akarok meglátogatni más országokat. Ki gondolja, hogy az AKAROK nem rám vonatkozik?? 1 életem ment rá!!

4 éve

sportember
sportember

Az "akarok"itt mitől lesz "szeretnék"?Azt írtam hogy ,akarok más országokat is meglátogatni,de nem fogadja el!Honnan lehet tudni,mikor-melyik értelmű szó lesz a megfelelő...?

4 éve

fectroll
fectroll

A "want" alapvetően "akar" - t jelent. Így ha mindig annak fordítod, a bagoly nem vesz el életet.

4 éve

sportember
sportember

Hát pont ez a bajom!Azt irtam hogy akarok,de neki inkább a szeretnék volt a jó!Azóta már több hasonló esetem is volt pl:a win-nél azt írtam hogy győz,de neki valamiért a "nyer"kellet,holott mind a kettőnek jónak kellene lennie!

4 éve

fectroll
fectroll

Próbálkozz a bejelentéssel, s akkor ki lesz javítva, ugyanis ez a dolog tényleg fura, de biztos megvan a magyarázat rá. :)

4 éve

sportember
sportember

Már megtettem a bejelentést,de eddig még soha semmire nem reagáltak! Tehát teljesen fölösleges beirkálni,max arra jó hogy levezessem a mérgem!

4 éve

fectroll
fectroll

Ne idegeskedj, ez nem vérre megy...

4 éve

AgnesHeged

2 ev elteltevel sem fogadja el az akarom forditast. Lehet minden szerkeszto mar kiszallt a rendszerbol es mason dolgoznak. Bele kell nyugodni.

2 éve

SzilgyiTam9

"Megakarom látogatni a többi országot" Mièrt nem jó

3 hónapja

tamasba14

mitől feltételes mód?

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.