"Jól érezte magát."

Fordítás:He felt fine.

4 éve

8 hozzászólás


ndaray

Mert a "he enjoyed himself" finoman szólva "mast" jelent :)

3 éve

Letenye
Letenye

She has felt well, miert nem jo?

4 éve

gwandal

Sztem jo, jelentsd te is

4 éve

karak74

És ma már el is fogadja. 2017 ápr.

1 éve

urbankata1978

A befejezett jelenből miért hagyta ki a "has"-t? "She felt fine". Nem "She has felt fine"?

2 éve

SzilinPres

He has felt himselfe well. Nem fogadta el. Beleírta a "very" szócskát. Nincs az eredeti mondatban, hogy "nagyon jól" csak az, hogy "jól".

1 éve

MemoryDream

A "She had felt fine." miért nem jó? :(

1 éve

julius_bear

Miért kellene past perfect? Past simple elég ide.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.