1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The wine is open."

"The wine is open."

Çeviri:Şarap açıktır.

May 27, 2014

22 Yorum


cosmos323699

Şu kelime seçerek anlamı çıkardığımız testlerde kelimelerin hepsinin baş harflerini küçük yaparsanız sevinirim. Çünkü cevap armut gibi ortada oluyor.


cokdarkprenses

Bence de hile yapıyor gibi hissediyorum


smailAYLAK

Hep ayni kelimeler uzerinden gidiyo es gectigi kelimeler oluyo bazen mesela bilingual anlamini bilmiom ha cikacak ha cikacak derken cikmadi


veestrom

Sarap acik olursa beyin kapalı olur.


rza35

şarap açılır neden değil burda.


incikin_

open (fiil): açmak
open (sıfat): açık

Bu cümlede "open" fiil olarak değil, sıfat olarak kullanılmış.

Başka örnek:
● Open the door! = Kapıyı ! (Emir)
● The door is open. = Kapı açık.


nacialican

Şarap açılır edilgen bir cümledir ingilizcede kuralı farklıdır


YusufMeteCer

"The" Kullanınca yada kullanmayınca ne değişiyor?


Oguzhankahraman

Şarap açıktır derken? Cümlenin manası nedir?


Oguzhankahraman

Ahh :) Hiç bu açıdan düşünmemiştim, teşekkürler :D


mehmetbagli

Sarap acilir demek istersek nasil deriz yoda selen


serdaro81

Onun için "the wine opens"


koraydag

the wine is opened olabilir. possive voice


asuman.

Açık şarap dedim kabul etmedi


BurcinDinc1

Düzgün söylemiyorkii


Ayendertrk

Sarap diyip duruyo ya


fatihisi7

duolingodan sonra içesim geliyor


OguzhanZen1

Şarap açık veya açıktır'ın farkı nedir ?Açık dediğimde yanlış kabül etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.