"Thewineisopen."

Çeviri:Şarap açıktır.

4 yıl önce

16 Yorum


cosmos323699

Şu kelime seçerek anlamı çıkardığımız testlerde kelimelerin hepsinin baş harflerini küçük yaparsanız sevinirim. Çünkü cevap armut gibi ortada oluyor.

3 yıl önce

SudenazMah

Bence de hile yapıyor gibi hissediyorum

1 yıl önce

smailAYLAK

Hep ayni kelimeler uzerinden gidiyo es gectigi kelimeler oluyo bazen mesela bilingual anlamini bilmiom ha cikacak ha cikacak derken cikmadi

3 yıl önce

veestrom

Sarap acik olursa beyin kapalı olur.

5 ay önce

rza35

şarap açılır neden değil burda.

4 yıl önce

incikin_
incikin_

open (fiil): açmak
open (sıfat): açık

Bu cümlede "open" fiil olarak değil, sıfat olarak kullanılmış.

Başka örnek:
● Open the door! = Kapıyı ! (Emir)
● The door is open. = Kapı açık.

2 yıl önce

nacialican

Şarap açılır edilgen bir cümledir ingilizcede kuralı farklıdır

3 yıl önce

YusufMeteCer

"The" Kullanınca yada kullanmayınca ne değişiyor?

2 yıl önce

Baroo-34

Wow haram

2 yıl önce

mehmetbagli

Sarap acilir demek istersek nasil deriz yoda selen

3 yıl önce

serdaro81

Onun için "the wine opens"

3 yıl önce

koraydag

the wine is opened olabilir. possive voice

3 yıl önce

asuman.

Açık şarap dedim kabul etmedi

1 yıl önce

BurcinDinc1

Düzgün söylemiyorkii

10 ay önce

glese2

Evet

5 ay önce

Ayendertrk

Sarap diyip duruyo ya

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.