"Csak néhány másodperccel nyertem."

Fordítás:I have only won by a few seconds.

4 éve

11 hozzászólás


narancs12

Az only miért nem a won után jön?Mindig gondom van a szórenddel.Hogyan tudok ezen javítani?

3 éve

vasvariistvan

Itt most utána is jó. Egyébként úgy látom szeret a segédige és az ige közé betenni dolgokat (pl határozókat).

3 hete

Morzdomigron

Az only helyett nem a just lenne a helyes? úgy tudom present perfect-be azt használjuk a csak-ra

4 éve

Dooraa
Dooraa

Ha jól tudom just-ot akkor használunk, ha éppen most történt valami. I have just won - épp most nyertem.

4 éve

GoldTiki

By helyett a with azaz val vel miért nem jó??? Pár másodpercel nyertem.

3 éve

Kunszt-Sze

Miért have only won és nem have won only?

2 hónapja

HajagosErz
HajagosErz

Ha a határozó a mondat jelentését hangsúlyozza, akkor mindig az ige előtt áll

1 hónapja

Gilqamesh

Szerintetek a "I have only won by a couple of seconds." jó?

3 éve

vasvariistvan

Szerintem ide nem jó a couple.

3 hete

Adrienn912857

Have és has segédigét ebben az időben mindig fontos írni?

2 éve

Simon_Zoli

Igen, mert a befejezett jelen igeidő have (has) + 3. alak.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.