1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Her iki ülke de kontrol sahi…

"Her iki ülke de kontrol sahibi olmak istiyor."

Çeviri:Both countries want to have control.

May 27, 2014

15 Yorum


altugcyhn

"both" yerine "both of" kullanamaz mıyız?


Selcen_Ozturk

"both of" kullanırsan the kullanmak zorundasın. "Both of the countries want to have control."


gulhan544799

Burada de ekini also vermiyor mu? Neden kullanilmis?


melek718946

Burada" de" icin also ya da too kullanmak gerekmez mi


FeyzaSzgn

her iki ülke demiş niye two kullanmadık


sefurdem

"each of two countries also want to have the control" neden olmaz?


loverboy.56

Both countries also want to have control bence en dogru cevap yanilabilirimde cunku uykusuzluktan bi fozum kapali biri acik


ottoman0634

Both contries ile both of the contries arasinda ne fark var?


Aknby

She he it gibi bir özne kullansaydık cümlenin neresine yerleştirmek doğru olurdu?


svhn19

"The "kullaniminda bazi cümlelerde herseyin onune the gelirken diğerlerin de kullanılmıyor Orn control kelimesi Bu cumlede bilinen bir kobu uzerinde kontrol istediklerini varsayarsak " nicin the control" degil


ZuncA

He wants to have control both countries neden olmaz? !


FeyzaSzgn

o istiyor demiş oluyorsun oysaki iki ülke de istiyor


KdrKT

both of two countries want to have control neden olmuyor


alikonar

Both zaten her ikisi de demek.


A.R.M.Y._ZEYNO

Bu cümle çok saçma olmuş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.