1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Her iki ülke de kontrol sahi…

"Her iki ülke de kontrol sahibi olmak istiyor."

Çeviri:Both countries want to have control.

May 27, 2014

8 Yorum


altugcyhn

"both" yerine "both of" kullanamaz mıyız?

May 27, 2014

Selcen_Ozturk

"both of" kullanırsan the kullanmak zorundasın. "Both of the countries want to have control."

May 27, 2014

loverboy.56

Both countries also want to have control bence en dogru cevap yanilabilirimde cunku uykusuzluktan bi fozum kapali biri acik

July 26, 2015

ottoman612841

Both contries ile both of the contries arasinda ne fark var?

July 22, 2017

AknK6

She he it gibi bir özne kullansaydık cümlenin neresine yerleştirmek doğru olurdu?

November 8, 2018

KdrKT

both of two countries want to have control neden olmuyor

October 21, 2014

alikonar

Both zaten her ikisi de demek.

December 18, 2014

ZeynepNurB7

Bu cümle çok saçma olmuş

March 9, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.