"Her iki ülke de kontrol sahibi olmak istiyor."

Çeviri:Both countries want to have control.

4 yıl önce

5 Yorum


altugcyhn

"both" yerine "both of" kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"both of" kullanırsan the kullanmak zorundasın. "Both of the countries want to have control."

4 yıl önce

ottoman612841

Both contries ile both of the contries arasinda ne fark var?

1 yıl önce

AknK6

She he it gibi bir özne kullansaydık cümlenin neresine yerleştirmek doğru olurdu?

1 ay önce

loverboy.56

Both countries also want to have control bence en dogru cevap yanilabilirimde cunku uykusuzluktan bi fozum kapali biri acik

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.