1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He drinks water."

"He drinks water."

Çeviri:O su içer.

May 27, 2014

50 Yorum


Gulsum736875

Neden bazen "O suyu icer" bazen de "O su icer" yaziliyor?! Biri bana aciklasin lütfen...


dreamonapril

O su içer yazıldığında water kelimesinin önüne 'the' eki gelmez. O suyu içer yazıldığında ise water kelimesinin önüne "the" eki gelir.


Esmaesmaaa

Tesekkurler aciklayici oldu


Rojda37217

Ben ce sen yanlış anlıyorsun


AtahanKral

Birinde" the Eki oluyor


BraAydeniz

Has ili ilgili sanirim bende pek emin deyilim


ElifYaren36

Aynen bende de öyle oluyo


akayfaruk

neden s takisi var bir oncekinde yoktu


CemalASLAN

Geniş zaman olduğu için He she it de s takısı alır,


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: SHE EATS THE TOMATO

✓ WE EAT THE TOMATO


ElifEce0911

Biz bunu belalı üçlü olarak öğrendik(he she it) bu belalı üçlüden sonra gelen kelimelere s takısı konulur


lusineak

Bazen aynı soruda farklı cevaplar oluyor


Murat650687

"He drink water" la "He drinks water" in farki ne


NekiLeBu

Merhaba,

★ He, she veya it olursa -s takı gelir.

• He drinks water.

• She eats bread.

• My dog drinks milk. { my dog it olduğundan dolayı -s takı geliyor. }

★ I, you we veya they olursa -s takı GELMEZ.

• I drink milk.

• You eat orange.

• They drink apple juice, we eat pasta.


NekiLeBu

Bu arada " He drink water" diye birşey olamaz


FATIMA90181

S eki present simple (he /she/it) sart


Zlal675129

Şimdi burda yazan şeyle alakasi yok ama bazı garip(!) İnsanlar neden domuz yaziyo şarap yaziyo vesaire moodundalar.. sorunlu musunuz! Bu uygulamayi sadece Türk ler kullanmiyor. Yabanci bir mekana gidip bu kelimelerin anlamini bilmezseniz yersiniz de içersiniz de oh mis.


MUHAMMEDAL899560

Ya keşke can olmasa çünkü can bitince daha yapamıyom bitek pıratik yapabiliyon yani ben çok beyenmedim


NidaNee

çok güzel bir uygulama


Azra706550

Ben tek bunda takıldım ablamla arkadaşı var yanımda diyince gülüyorlar.utanıyorum


ZleyhaTopd

İ am a german peaple and i am a not speak English


ilanARSLAN4

I am turksh english no know


ElifEce0911

Bence "oooo su içer" kabul edilmeli


nepophiliaaaa

Suyu ile su arasındaki fark oeki?


Melisa1133123

Uygulama bazen yanıltıyor çünkü mesela ben woman yazdım kabul etmedi tekrarı gösterildiğinde ise women işaretledim 2 gün sonrada women işaretledim kanul etmedi


pamukprens321957

Benim kafam karışdı.


ruzgarinse

Meraba arkadaslar bi sey diye bilirmiy arkadaslar neden bazen The is yaziliyor neden sonra The yaziliyor bilenler varsa yazsinlar lutfen


ruzgarinse

Arkadaslar meraba bisey soyliye bilirmiyim neden bazen The is yaziyorum yanlis cikiyor The yaziyorum duz cikiyor bilenler varsa lutfen yazsin lutfen lutfen lutfen


FatihMehme132235

O suyu icer i kabul etmedi ya sacma


dalyan12

Foto da kadın var " he" diyor


YavuzBurak11

"THE" cok onemlidir


Yamur201533

Takibe takip isteyen var mı??


Kaanankara

Zincirleme 6.sınıf Matematik karekökle 9


Rojda37217

Ha ben bunu çok iyi anladım


Esra788929

Ilk okuyuşu o kdr yavaş okuyor ki bi ara sadece bunu diycek heralde diyip sadece bi tanesine basmıştım


esma156153

Aynn ya bende o suyu içer yaptim ama olmadı O su icer oldu bide drinks sonunda es takisi var yani suyu olacak bu hile bence


sena174680

Bence cok kolay bir soruydu


ahrec_

Baya alıştırma yapmak gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.