1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men read."

"The men read."

Çeviri:Adamlar okur.

May 27, 2014

42 Yorum

Konu önem sırasına göre

YusufAkql

man yada men oldugu nasıl anlıcaz man diye yazdim

May 27, 2014

evvalYamur2

Man adam demek men ise adamlar demek

November 24, 2015

KatrenurOk

Teşekkürler

November 9, 2017

YarenBaynd1

Tmm

September 10, 2018

Senarsk

Tekil bir kisiyi kast eder ise fiil genis zaman hali alir. Ör: The man reads

Ama fiil genis zamanli degil, yani sonunda s takisi yok ise ozne coguldur. O vakit bil ki The men read. demek istiyor

April 30, 2018

volkan.aydogan

aynen

June 21, 2014

YarenBaynd1

Bende valla

September 10, 2018

9Khs5

Man manasi adam Men manasi adamlar

October 15, 2019

FurkanTuncil

benimde anlamadığım şu adamlar olması için mans olması gerekmiyomu

August 12, 2015

FurkanTuncil

man adam men adamlar

August 12, 2015

SelimAtay1

Saol

September 23, 2015

meryem794589

Adamlar okur diyorum kabul etmiyor

September 7, 2015

farukkurtt

Erkek okur yazdım oladıııı

November 24, 2016

sefaakbburda

Herhalde tekil olan man uzatılarak okunuyor. Diğer çoğul olan men ise uzatılmayarak okunuyor.

June 29, 2014

dawar123

read ile weard karışmıyor mu ? :)

August 18, 2014

FurkanTuncil

man diye yazılır men diye okur eyer

August 12, 2015

NudemPekedis

Adam dicek ama

September 10, 2015

SEDATYAVUZ1

aynı telafuz

October 14, 2015

lacin12

Adamlar okuyor

October 28, 2015

bakisomer

adamlar okurlar dedim saçmasaban şey cıktı

November 19, 2015

musadavut

man çeviri olurkan adam olar deil adamlar olarak çevrildi bnce böyle olmamamlı

December 5, 2015

yalova_4

insanlar okur

December 23, 2015

pnrgrsnl9

the man demiş adamlar olması imkansız

January 2, 2016

tugce1221

men nasıl çoğul oluyor ?

January 20, 2016

Fatimenur3

Adamlar okur.

September 4, 2016

sla1533

Telefonu atıcam

September 16, 2016

busrataski2

Ama ben adam okuyor dedim

October 5, 2016

HNWDf

Men ' üstüne tikladim insanlar adamlar erkekler yaziyordu bende insalar yazdim ama yanlis cikti yanis cikicaksa yazmamalari gerekir

November 28, 2016

gldwZP

Man ve men bir harf

June 29, 2017

KatrenurOk

Yalnız burda 's' takısı yok ki nereden anlayacağız çoğul olup olmadığını çünkü cevap çoğul olacak?

November 9, 2017

incikin_

Dediğiniz gibi, normalde isimlere -s takısı getirerek onları çoğul yaparız. Örneğin:

apple: elma, appleS: elmaLAR
house: ev, houseS: evLER

Yalnız çok az sayıda sözcüğün çoğul hali düzensizdir. Örneğin:

man: adam, men: adamlar (manS yanlış);
woman: kadın, women: kadınlar;
person: insan, people: insanlar;
child: çocuk, children: çocuklar, vs.

"Man/men" ve "woman/women" karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek
men / women = çoğul

November 9, 2017

melike435691
June 7, 2018

melike435691

Adam ya o the gelince adamlar mi oluyor sacma 's' degisiyordu cogul ekiydi hani

June 7, 2018

ponix6

Kabul etmiyo bu ya

August 10, 2018

Aleyna434083

Bir hata ile

October 12, 2018

mer882391

sacma

October 12, 2018

laila626851

çoğul s ziyada lazım ama burda yok (mans)

May 10, 2019

batn123252

Siktir

May 13, 2019

haticehazretleri

Bi kere " Mans" olması gerekiyor ve bunun yerine "men" yazılması çok yanlış!

May 27, 2019

modricbabapro

"The men read"yazdım yanlış saydı ve cevapta yine "The men read"yazıyordu.Şikayetim var

July 4, 2019

murat993505
August 5, 2019

EmirSametEr

Bu ne ya

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.