"The men read."

Çeviri:Adamlar okur.

4 yıl önce

36 Yorum


YusufAkql

man yada men oldugu nasıl anlıcaz man diye yazdim

4 yıl önce

evvalYamur2

Man adam demek men ise adamlar demek

2 yıl önce

KatrenurOk

Teşekkürler

11 ay önce

YarenBaynd1

Tmm

1 ay önce

volkan.aydogan

aynen

4 yıl önce

Senarsk

Tekil bir kisiyi kast eder ise fiil genis zaman hali alir. Ör: The man reads

Ama fiil genis zamanli degil, yani sonunda s takisi yok ise ozne coguldur. O vakit bil ki The men read. demek istiyor

5 ay önce

YarenBaynd1

Bende valla

1 ay önce

FurkanTuncil

benimde anlamadığım şu adamlar olması için mans olması gerekmiyomu

3 yıl önce

FurkanTuncil

man adam men adamlar

3 yıl önce

SelimAtay1

Saol

3 yıl önce

meryem794589

Adamlar okur diyorum kabul etmiyor

3 yıl önce

sefaakbburda

Herhalde tekil olan man uzatılarak okunuyor. Diğer çoğul olan men ise uzatılmayarak okunuyor.

4 yıl önce

dawar123

read ile weard karışmıyor mu ? :)

4 yıl önce

FurkanTuncil

man diye yazılır men diye okur eyer

3 yıl önce

erenbaaran

mans olursa erkeler olur men erkek demek

3 yıl önce

NudemPekedis

Adam dicek ama

3 yıl önce

SEDATYAVUZ1

aynı telafuz

3 yıl önce

lacin12

Adamlar okuyor

2 yıl önce

bakisomer

adamlar okurlar dedim saçmasaban şey cıktı

2 yıl önce

musadavut

man çeviri olurkan adam olar deil adamlar olarak çevrildi bnce böyle olmamamlı

2 yıl önce

yalova_4

insanlar okur

2 yıl önce

pnrgrsnl9

the man demiş adamlar olması imkansız

2 yıl önce

tugce1221

men nasıl çoğul oluyor ?

2 yıl önce

Fatimenur3

Adamlar okur.

2 yıl önce

sla1533

Telefonu atıcam

2 yıl önce

busrataski2

Ama ben adam okuyor dedim

2 yıl önce

farukkurtt

Erkek okur yazdım oladıııı

1 yıl önce

HNWDf

Men ' üstüne tikladim insanlar adamlar erkekler yaziyordu bende insalar yazdim ama yanlis cikti yanis cikicaksa yazmamalari gerekir

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Man ve men bir harf

1 yıl önce

KatrenurOk

Yalnız burda 's' takısı yok ki nereden anlayacağız çoğul olup olmadığını çünkü cevap çoğul olacak?

11 ay önce

incikin_
incikin_

Dediğiniz gibi, normalde isimlere -s takısı getirerek onları çoğul yaparız. Örneğin:

apple: elma, appleS: elmaLAR
house: ev, houseS: evLER

Yalnız çok az sayıda sözcüğün çoğul hali düzensizdir. Örneğin:

man: adam, men: adamlar (manS yanlış);
woman: kadın, women: kadınlar;
person: insan, people: insanlar;
child: çocuk, children: çocuklar, vs.

"Man/men" ve "woman/women" karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek
men / women = çoğul

11 ay önce

melike435691
4 ay önce

melike435691

Adam ya o the gelince adamlar mi oluyor sacma 's' degisiyordu cogul ekiydi hani

4 ay önce

ponix6

Kabul etmiyo bu ya

2 ay önce

Aleyna434083

Bir hata ile

5 gün önce

mer882391

sacma

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.