1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men read."

"The men read."

Çeviri:Adamlar okur.

May 27, 2014

49 Yorum


YusufAkql

man yada men oldugu nasıl anlıcaz man diye yazdim


evvalYamur2

Man adam demek men ise adamlar demek


Senarsk

Tekil bir kisiyi kast eder ise fiil genis zaman hali alir. Ör: The man reads

Ama fiil genis zamanli degil, yani sonunda s takisi yok ise ozne coguldur. O vakit bil ki The men read. demek istiyor


9Khs5

Man manasi adam Men manasi adamlar


FurkanTuncil

man adam men adamlar


FurkanTuncil

benimde anlamadığım şu adamlar olması için mans olması gerekmiyomu


phenix.4

İngilizcede bazı kelimelerin çoğul olması için s takısı almaması gerekiyor direkt kelime değişiyor o yüzen man adam men ise adamlar anlamına geliyor


KudretNur4

Ayynen öylw hele şükür doğru bilen bir kul


adeo4

Read kelimesinin aksanini anlamadım eskisi gibi değildi


ataerkil63

buna cevap veren yok mu. man mi men mi nasıl anlayacaz the ekindenmi anlamamız gerek ?


Umut502667

Man mi men mi nasıl anlayacağız? The artikelinden değil, "read"in sonuna "s" takısı gelip gelmemesinden. Geniş zamanda, üçüncü tekil şahıslarda fiil "s" takısı alır. The man reads - Adam okur. The men read - Adamlar okur.


meryem794589

Adamlar okur diyorum kabul etmiyor


phenix.4

Türkçe değil ingilizce yazmanı istiyor.


Duygu_Esra

MAN adam MEN adamlar


musadavut

man çeviri olurkan adam olar deil adamlar olarak çevrildi bnce böyle olmamamlı


phenix.4

Man adam, men ise adamlar demek.


farukkurtt

Erkek okur yazdım oladıııı


gldwZP

Man ve men bir harf


KatrenurOk

Yalnız burda 's' takısı yok ki nereden anlayacağız çoğul olup olmadığını çünkü cevap çoğul olacak?


incikin_

Dediğiniz gibi, normalde isimlere -s takısı getirerek onları çoğul yaparız. Örneğin:

apple: elma, appleS: elmaLAR
house: ev, houseS: evLER

Yalnız çok az sayıda sözcüğün çoğul hali düzensizdir. Örneğin:

man: adam, men: adamlar (manS yanlış);
woman: kadın, women: kadınlar;
person: insan, people: insanlar;
child: çocuk, children: çocuklar, vs.

"Man/men" ve "woman/women" karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek
men / women = çoğul


melike435691

Adam ya o the gelince adamlar mi oluyor sacma 's' degisiyordu cogul ekiydi hani


ponix6

Kabul etmiyo bu ya


leyla601090

Sen o şarkıcı Aleyna değil misin????


laila626851

çoğul s ziyada lazım ama burda yok (mans)


batn123252

❤❤❤❤❤❤


dream_and_lifee

Bi kere " Mans" olması gerekiyor ve bunun yerine "men" yazılması çok yanlış!


hseyinkahr101415

The okurken ..zwda zda zwa..niye oknuyo..bu british ingilizcesi mi,yoksa lanel olasi agzi bozuk zencilerin konustugu ingilizce mi ?


SinanAydnA1

Erkekler demek de olur mu?


nur1310

Read okunuşu nasıl???


nur1310

Read okunuşu nasil???


Melike331fgh

The men read burada adam okur yazmıyo mu neden adamlar diyo cvp


leyla601090

Çok güzel ben bu oyuna bayılıyorum. İnsana her şeyi öğretiyor. Ayrıca ben hem English ve Almaniya hem de rus dilini öğretdi


leyla601090

Vallahi ben bu oyuna çok bayıldım yani oyunda hem Rus dilini hem İngilizce hem Alman dilini böyle hem İran dilini her bir dil öğrendim


nurten427805

Kesinlikle man ile men i woman.ile women i hala öğrenemedim Seslendirmeler de çok farkediyor bazan doğru yapıyorum


Endra584908

Arkadaşlar bu gün konumuz (kadınlar,eekekler,oğlanlar,kızlar ve adamlar) bunlar önemli konular.


TugrulPurnak

Adamlar okur ne can bitti!!


ZiyaNuriye2

Modricbabapro ile ayni fikirdeyim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.