"Onlar eski otomobiller kullanacaklar."

Çeviri:They will use old cars.

4 yıl önce

10 Yorum


adayalin

Otomobil kullanmak 'drive' değil mi?

3 yıl önce

mburak07

Evet

3 yıl önce

erdem8341

Burada araba sürmek anlamında değilde sanki film çekiminde eski arabaları kullanacaklar gibi kullanılmış

1 yıl önce

Mete464217

Bence de drive olması gerekli

3 yıl önce

NuriCanAta

ARKADAŞLAR DRİVE SÜRÜŞ ANLAMINDA KULLANMAKTIR

AMA USE MAL-MÜLK KULLANMAKTIR

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Tam mala bağladı program drive olmadı hayret

2 yıl önce

YusufOztur3

Use dan sonra The kullandim yanlis dedi

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Olmamasının sebebi otomobiller diyor otomobilleri deseydi o zaman hakkınız var

2 yıl önce

mhendis17

ben otomobil kullanmak için drive kelimesini kullandım ama burada otomobil kullanmak için use kelimesi kullanılmış. otomobil sürmekten başka nasıl kullanılabilir ki? otomobil mutfak veya oturma odası olarak kullanılacak değil herhalde, bu nasıl bir otomobil kullanma mantığı? bu kişiler otomobili ne için veya ne olarak kullanacaklar?

11 ay önce

SaniEralp

car yerine automobile da doğru olmalıydı

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.