1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They write the book."

"They write the book."

Çeviri:Onlar kitabı yazarlar.

May 27, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

yigitdemiral

Onlar kitap yazar neden kabul olmuyor

May 27, 2014

EkremBorak

Orda the oldugu icin kitab kitabı diye belirtmek lazim

June 27, 2014

ParzivaxX_.dl

Beyler kızın sesini dinletin oraya hızlıca hsjsjdjd

October 18, 2018

Brooklyness

onlar kitap yazar olmalıydı ne biçim ingilizce be

July 4, 2014

nedagorur

Hayır kesinlikle senin terimin yanlış the bilinenleri belirtmek için kullanılır senin dediğin cümle şöyle : they write a book bunun anlamı onlar kitap yazar demek eğer anlatabildiysem sevindim

August 9, 2014

Ender_M_G

They write a book Onlar BİR kitap yazar anlamına gelir. They write books Onlar kitap yazar anlamına gelir. They write the book ise Onlar (bilinen, bahsi geçen BİR) kitabı yazar anlamına gelir.

February 3, 2015

ilker522704

Onlar dedigi icin yani cogul oldugu icin lar ler gelmesi lazim

October 9, 2017

Ayten807406
March 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.