"They write the book."

Çeviri:Onlar kitabı yazarlar.

4 yıl önce

6 Yorum


yigitdemiral

Onlar kitap yazar neden kabul olmuyor

4 yıl önce

EkremBorak

Orda the oldugu icin kitab kitabı diye belirtmek lazim

4 yıl önce

Brooklyness

onlar kitap yazar olmalıydı ne biçim ingilizce be

4 yıl önce

nedagorur

Hayır kesinlikle senin terimin yanlış the bilinenleri belirtmek için kullanılır senin dediğin cümle şöyle : they write a book bunun anlamı onlar kitap yazar demek eğer anlatabildiysem sevindim

4 yıl önce

Ender_M_G

They write a book Onlar BİR kitap yazar anlamına gelir. They write books Onlar kitap yazar anlamına gelir. They write the book ise Onlar (bilinen, bahsi geçen BİR) kitabı yazar anlamına gelir.

3 yıl önce

ilker522704

Onlar dedigi icin yani cogul oldugu icin lar ler gelmesi lazim

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.