"I eat bread."

Çeviri:Ben ekmek yerim.

4 yıl önce

118 Yorum


Hemdem0717

Hiç bir hata yok soru doğru

1 yıl önce

RabiaBaln

BURADA NEDEN 's TAKISI ALMADI ?

1 yıl önce

aliihsan325

I you we they s/es takısı aldırmaz

11 ay önce

Aqil133865

I -da s olmaz

2 ay önce

melisa455871

bu kelimeyi diyorum yanlış diyor

1 yıl önce

Gvo912210

Ayn

5 ay önce

FatimaakrC

ben yerim ekmek olur

1 yıl önce

bensu89026

abi mikrofonum yok yanlış dedi aqqqq

1 yıl önce

nimo295165

yerimm yazdım sonuna yanlış dedi bu büyük bir HAKSIZLIK

1 yıl önce

Dilara488264

Ben bir ekmek yarim

1 ay önce

Ela987183

Ekmek ile yemeki karıştırıyorum

10 ay önce

irmak41701
9 ay önce

GiovanaDan324538

Giovana

8 ay önce

zcerenoge

Doğru yapıyorum saymıyor ya offf

8 ay önce

FatmaZehra427190

.

7 ay önce

Berivan254833

Daha

5 ay önce

uleKara3

Ben yerim ekmek saçma olduğundan ben ekmek yerim olur

4 ay önce

celal671457

Ekmeği deyince hata veriyor çok saçma !

4 ay önce

PrincessofCA

the olsaydı kullanabilirdiniz

3 hafta önce

isildakliloser

burada neden the kullanmamış?

4 ay önce

PrincessofCA

herhangi bir ekmekten bahsediyor. Ben "ekmeği" yerim deseydi the kullanabilirdik

3 hafta önce

MustafaErd189202

Sa

4 ay önce

Harun42

Sesli sorularda telefonumun haporlesinden ses gelmiyor. Sorunu gidermek icin ne yapmaliyim. Tesekkurler.

3 ay önce

PrincessofCA

Duolingo'nun ayarlarındaki hoparlörün açık olduğundan emin olun

3 hafta önce

Mehtab962856

Hi

3 ay önce

Nisazeynep5

Bazilari zor bazilari çok kolay

1 hafta önce

opia625752

Cidden nasıl yapamiii

1 hafta önce

Beyza334209

Harika

2 gün önce

abankorkud

Ben doğru yaptım.

2 yıl önce

Gulu319340

Ekmek kelimesini kullanmayı unuttum

2 yıl önce

irmak41701

O zaten en önemli şey

9 ay önce

MCODA6

Neden "a bread" değil?

2 yıl önce

glnhl.dgl

'a' bir anlamı verir cümlede bir ekmek şeklinde kullanılmadığı için 'a' gelmesi hatalı olur.

8 ay önce

hakim646096

WCTKGE ardaslar kodum budur

2 yıl önce

a8609

Heu

2 yıl önce

EMNEDRECTO

Sırf one direction için İngilizce öğreniyorum

1 yıl önce

BediaNil

Ama bread ingilizcede denmiyo dersin ki bir somun ekmek diyebilirsin anca o

1 yıl önce

BediaNil

Bende 11 yaşındayım

1 yıl önce

irmak41701

Bende 13

9 ay önce

BediaNil

ekmek yerim e büyük olmaması kafa karıştırıyo

1 yıl önce

rem945719

Cümle kolay ve anlaşılırdı yanlış anlayanlar kendi bilir ama hatalılar.

1 yıl önce

ahmetturan78676

program hatalı

1 yıl önce

Fatma325589

mikrofon erişimim yok. BU HAKSIZLIK!..

1 yıl önce

batuhan90080
1 yıl önce

esmabuse12

ı eat bread yazdım nerdeyse dogru dedı

3 yıl önce

Typhon.

Çünkü İngilizce'de I cümlenin başında ise küçük yazılmaz :)

3 yıl önce

Yamurylmaz11

Haklısın

2 yıl önce

feyzanur49248

Ben ekmekyerim yazdım kabul etti ekmek yerimi birleşik yazdım tamam dedi

3 yıl önce

acemi15

O ekmek yer diyorum yanlış çıkıyor

2 yıl önce

mehmetalarztrk

ben ekmek yerim

2 yıl önce

suleyman00

Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları

2 yıl önce

berra430700

Özür dilerim bazen üzüldüğümde olabiliyor

2 yıl önce

Muhabbet10

Ne oldu

1 yıl önce

SergenAkko

Cok iyi program

2 yıl önce

elektrik3

Aynn

1 yıl önce

MuhammedAn923706

Selamun aleyküm kolay gelsin

2 yıl önce

Angela693330

Ya neden yiyiyorum olmuyo ki

2 yıl önce

rem945719

Sen herhalde İngilizceye yeni başladın sacmalama

1 yıl önce

hello645401

Çünkü bread ekmek demek yiyiyorum desen sanki ekmek değilde başka birşey yiyiyorsun gibi gibisi çok basit ve ben 11 yaşında bunları biliyooom

2 yıl önce

Fatmadoru2

Sesli tekrar edemiyorum dilim dönmüyor bunu nasıl aşarım?

2 yıl önce

PrincessofCA

Bol bol dinleme yapın daha sonra sakince önce heceleyerek söylemeye çalışın

3 hafta önce

Fatmadoru2

Ben birtürlü ses tekrar yapamıyorum dilim dönmüyor ?

2 yıl önce

omer805425

yani

2 yıl önce

200319781979

iyide arkadaşlar bn yazıyorum kabul etmiyo ama whatsapp kabul ediyo

3 yıl önce

mehmetefe3

ekmek yerim olmuyomu

3 yıl önce

AliAtyorum

Türkçe dusunup yazdım :-D

3 yıl önce

bilgiduo

Kolaydi

3 yıl önce

Gkhan128914

Ben yerim ekmek yazıyor ama

3 yıl önce

GamerTadem

İngilizce sondan eklemeli bi dil değildir

3 yıl önce

Gunes366885

Arkadaşlar ya acaba yanlış mı öğreniyoruz

3 yıl önce

SemiDeniz

Bana oyle gelmiyo

3 yıl önce

MelisaAybe

Ben yerim ekmek bu ama ya

3 yıl önce

EyllTakran1

Hayır ben ekmek yerim olucak çünkü o devrik bir cümle olur. :)

3 yıl önce

hello645401

Devrik cümle ne demek

2 yıl önce

hello645401

Allahın kulu olan bi cevap versinnnnnnnn

2 yıl önce

havva826981

...

3 yıl önce

Gizem105609

ben ekmek yerim

3 yıl önce

efe426506

SORUN VAR YA

3 yıl önce

hello645401

Arkadaşlar devrik cümle ne demek

2 yıl önce

elifnaz389496

Cok kolay

3 yıl önce

elayanmaz

Çok kolay

3 yıl önce

siyahmelek1

Cokkkkkk kolayyy :-D :-D :-D :-D

3 yıl önce

ahan161392

Arkadaaşlar cok guzel bu oyun

3 yıl önce

hello645401

Oyun değilkiiii

2 yıl önce

alanur344229

Mkj

2 yıl önce

mehmetalarztrk

yyyyyyyyuuuuuuuuupppppppppiiiiiiiiiii

2 yıl önce

mariematt1

Cevap ben ekmek yerim beyinsizler bunu bimiyicek ne var!!!!!!!!!!!!!

2 yıl önce

abankorkud

Ben doğru yaptım

2 yıl önce

DavutDeniz

ı eat breat neden yanlış oldu anlamadım

4 yıl önce

NurettinFu1

ingilizcede ı harfi yoktur

3 yıl önce

MehmetKart

breat yerine bread yazıverseydin tamam dı

4 yıl önce

erenyagci10

Bread olacak kardes

4 yıl önce

2004bus

Breat değil bread

4 yıl önce

_Ahmet_

küçük ı koyduğundan dolayı ı yerine i koysaydın doğru olurdu veya I koysaydın

4 yıl önce

sinanberil

Anlamadım ki

4 yıl önce

hello645401

anlanılmayacak bir şey yok bunda

2 yıl önce

atalay38

Ingilozcesini souleyince de kabul ediyor

4 yıl önce

sedakskntp

I eat bread

4 yıl önce

hello645401

Devrik cümle neee demek diyorum sizeeeeee

2 yıl önce

hello645401

Ya Arkadaşım iyki bisoru sordum ya

2 yıl önce

PrincessofCA

yüklemin sonda olmadığı cümledir

3 hafta önce

SerhatEfe

yaa bir kelimeyi atlamışım arkadaşlar ha ben sizin yeni dostunuzum

4 yıl önce

pamukaybuke

yazık

4 yıl önce

pamukaybuke

Ben ekmek yedim niye olmuyor

4 yıl önce

tubitter

arkadasım bızden geniş zaman ıstıyor sen gecmıs zaman yazıyorsun

3 yıl önce

feyzanur49248

Genis zaman istiyor

3 yıl önce

feyzanur49248

Ben ekmem yerim olacaktı

3 yıl önce

mehmetefe3

geniş zaman olcak

3 yıl önce

canansener

Yanlış olmuş

4 yıl önce

EmirPolat1

Neyyyyi başaramadın hıaammmıaaaa..

3 yıl önce

AHEA_1907

Duyduğumuzu söyleyeceğiz. Çeviri yapmayacağız.

3 yıl önce

EnesAltn1

He he sen öyle yap...

3 yıl önce

Furkanaydn15

ben ekmek yerim olcak

3 yıl önce

ipek67225

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.