"I eat bread."

Çeviri:Ben ekmek yerim.

4 yıl önce

105 Yorum


RabiaBaln

BURADA NEDEN 's TAKISI ALMADI ?

1 yıl önce

aliihsan325

I you we they s/es takısı aldırmaz

7 ay önce

nimo295165

yerimm yazdım sonuna yanlış dedi bu büyük bir HAKSIZLIK

8 ay önce

Hemdem0717

Hiç bir hata yok soru doğru

8 ay önce

melisa455871

bu kelimeyi diyorum yanlış diyor

1 yıl önce

Gvo912210

Ayn

1 ay önce

FatimaakrC

ben yerim ekmek olur

1 yıl önce

bensu89026

abi mikrofonum yok yanlış dedi aqqqq

10 ay önce

Ela987183

Ekmek ile yemeki karıştırıyorum

6 ay önce

irmak41701
4 ay önce

GiovanaDan324538

Giovana

4 ay önce

zcerenoge

Doğru yapıyorum saymıyor ya offf

4 ay önce

FatmaZehra427190

.

3 ay önce

Berivan254833

Daha

1 ay önce

uleKara3

Ben yerim ekmek saçma olduğundan ben ekmek yerim olur

2 hafta önce

celal671457

Ekmeği deyince hata veriyor çok saçma !

1 hafta önce

isildakliloser

burada neden the kullanmamış?

5 gün önce

abankorkud

Ben doğru yaptım.

1 yıl önce

Gulu319340

Ekmek kelimesini kullanmayı unuttum

1 yıl önce

irmak41701

O zaten en önemli şey

4 ay önce

MCODA6

Neden "a bread" değil?

1 yıl önce

glnhl.dgl

'a' bir anlamı verir cümlede bir ekmek şeklinde kullanılmadığı için 'a' gelmesi hatalı olur.

4 ay önce

hakim646096

WCTKGE ardaslar kodum budur

1 yıl önce

a8609

Heu

1 yıl önce

EMNEDRECTO

Sırf one direction için İngilizce öğreniyorum

1 yıl önce

BediaNil

Ama bread ingilizcede denmiyo dersin ki bir somun ekmek diyebilirsin anca o

1 yıl önce

BediaNil

Bende 11 yaşındayım

1 yıl önce

irmak41701

Bende 13

4 ay önce

BediaNil

ekmek yerim e büyük olmaması kafa karıştırıyo

1 yıl önce

rem945719

Cümle kolay ve anlaşılırdı yanlış anlayanlar kendi bilir ama hatalılar.

1 yıl önce

ahmetturan78676

program hatalı

1 yıl önce

Fatma325589

mikrofon erişimim yok. BU HAKSIZLIK!..

1 yıl önce

batuhan90080
1 yıl önce

esmabuse12

ı eat bread yazdım nerdeyse dogru dedı

2 yıl önce

Typhon.

Çünkü İngilizce'de I cümlenin başında ise küçük yazılmaz :)

2 yıl önce

Yamurylmaz11

Haklısın

2 yıl önce

feyzanur49248

Ben ekmekyerim yazdım kabul etti ekmek yerimi birleşik yazdım tamam dedi

2 yıl önce

acemi15

O ekmek yer diyorum yanlış çıkıyor

2 yıl önce

mehmetalarztrk

ben ekmek yerim

2 yıl önce

suleyman00

Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları

2 yıl önce

berra430700

Özür dilerim bazen üzüldüğümde olabiliyor

2 yıl önce

Muhabbet10

Ne oldu

1 yıl önce

SergenAkko

Cok iyi program

2 yıl önce

elektrik3

Aynn

8 ay önce

MuhammedAn923706

Selamun aleyküm kolay gelsin

2 yıl önce

Angela693330

Ya neden yiyiyorum olmuyo ki

2 yıl önce

rem945719

Sen herhalde İngilizceye yeni başladın sacmalama

1 yıl önce

hello645401

Çünkü bread ekmek demek yiyiyorum desen sanki ekmek değilde başka birşey yiyiyorsun gibi gibisi çok basit ve ben 11 yaşında bunları biliyooom

1 yıl önce

Fatmadoru2

Sesli tekrar edemiyorum dilim dönmüyor bunu nasıl aşarım?

1 yıl önce

Fatmadoru2

Ben birtürlü ses tekrar yapamıyorum dilim dönmüyor ?

1 yıl önce

omer805425

yani

1 yıl önce

200319781979

iyide arkadaşlar bn yazıyorum kabul etmiyo ama whatsapp kabul ediyo

3 yıl önce

mehmetefe3

ekmek yerim olmuyomu

3 yıl önce

AliAtyorum

Türkçe dusunup yazdım :-D

3 yıl önce

bilgiduo

Kolaydi

3 yıl önce

Gkhan128914

Ben yerim ekmek yazıyor ama

3 yıl önce

GamerTadem

İngilizce sondan eklemeli bi dil değildir

3 yıl önce

Gunes366885

Arkadaşlar ya acaba yanlış mı öğreniyoruz

3 yıl önce

SemiDeniz

Bana oyle gelmiyo

3 yıl önce

MelisaAybe

Ben yerim ekmek bu ama ya

3 yıl önce

EyllTakran1

Hayır ben ekmek yerim olucak çünkü o devrik bir cümle olur. :)

2 yıl önce

hello645401

Devrik cümle ne demek

1 yıl önce

hello645401

Allahın kulu olan bi cevap versinnnnnnnn

1 yıl önce

havva826981

...

2 yıl önce

Gizem105609

ben ekmek yerim

2 yıl önce

efe426506

SORUN VAR YA

2 yıl önce

hello645401

Arkadaşlar devrik cümle ne demek

1 yıl önce

elifnaz389496

Cok kolay

2 yıl önce

elayanmaz

Çok kolay

2 yıl önce

siyahmelek1

Cokkkkkk kolayyy :-D :-D :-D :-D

2 yıl önce

ahan161392

Arkadaaşlar cok guzel bu oyun

2 yıl önce

hello645401

Oyun değilkiiii

1 yıl önce

alanur344229

Mkj

2 yıl önce

mehmetalarztrk

yyyyyyyyuuuuuuuuupppppppppiiiiiiiiiii

2 yıl önce

mariematt1

Cevap ben ekmek yerim beyinsizler bunu bimiyicek ne var!!!!!!!!!!!!!

1 yıl önce

abankorkud

Ben doğru yaptım

1 yıl önce

DavutDeniz

ı eat breat neden yanlış oldu anlamadım

4 yıl önce

NurettinFu1

ingilizcede ı harfi yoktur

2 yıl önce

MehmetKart

breat yerine bread yazıverseydin tamam dı

4 yıl önce

erenyagci10

Bread olacak kardes

4 yıl önce

2004bus

Breat değil bread

3 yıl önce

_Ahmet_

küçük ı koyduğundan dolayı ı yerine i koysaydın doğru olurdu veya I koysaydın

3 yıl önce

sinanberil

Anlamadım ki

4 yıl önce

hello645401

anlanılmayacak bir şey yok bunda

1 yıl önce

atalay38

Ingilozcesini souleyince de kabul ediyor

4 yıl önce

sedakskntp

I eat bread

3 yıl önce

hello645401

Devrik cümle neee demek diyorum sizeeeeee

1 yıl önce

hello645401

Ya Arkadaşım iyki bisoru sordum ya

1 yıl önce

SerhatEfe

yaa bir kelimeyi atlamışım arkadaşlar ha ben sizin yeni dostunuzum

3 yıl önce

pamukaybuke

yazık

3 yıl önce

pamukaybuke

Ben ekmek yedim niye olmuyor

3 yıl önce

tubitter

arkadasım bızden geniş zaman ıstıyor sen gecmıs zaman yazıyorsun

3 yıl önce

feyzanur49248

Genis zaman istiyor

2 yıl önce

feyzanur49248

Ben ekmem yerim olacaktı

2 yıl önce

mehmetefe3

geniş zaman olcak

3 yıl önce

canansener

Yanlış olmuş

3 yıl önce

EmirPolat1

Neyyyyi başaramadın hıaammmıaaaa..

3 yıl önce

AHEA_1907

Duyduğumuzu söyleyeceğiz. Çeviri yapmayacağız.

3 yıl önce

EnesAltn1

He he sen öyle yap...

2 yıl önce

Furkanaydn15

ben ekmek yerim olcak

3 yıl önce

ipek67225

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.