1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat bread."

"I eat bread."

Çeviri:Ben ekmek yerim.

May 27, 2014

39 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hemdem0717

Hiç bir hata yok soru doğru

January 26, 2018

RabiaBaln

BURADA NEDEN 's TAKISI ALMADI ?

August 31, 2017

aliihsan325

I you we they s/es takısı aldırmaz

March 11, 2018

Aqil133865

I -da s olmaz

December 3, 2018

FatimaakrC

ben yerim ekmek olur

September 28, 2017

NisanBalle

İngilizce tersten okunan bir dildir

March 31, 2019

nimo295165

yerimm yazdım sonuna yanlış dedi bu büyük bir HAKSIZLIK

January 18, 2018

Dilara488264

Ben bir ekmek yarim

January 7, 2019

meryem515377

Bende aynene oyle oldu

September 4, 2019

Ela987183

Ekmek ile yemeki karıştırıyorum

March 31, 2018

Kmil449080

Bread=ekmek Eat=yemek

April 5, 2019

irmak41701
May 19, 2018

GiovanaDan324538

Giovana

May 21, 2018

zcerenoge

Doğru yapıyorum saymıyor ya offf

June 2, 2018

atican2

Üzülme lütfen

June 28, 2019

meryem515377

Bendede oyle

September 4, 2019

FatmaZehra427190

.

June 23, 2018

Berivan254833

Daha

August 23, 2018

uleKara3

Ben yerim ekmek saçma olduğundan ben ekmek yerim olur

September 29, 2018

celal671457

Ekmeği deyince hata veriyor çok saçma !

October 7, 2018

ItsAlexaMoon

the olsaydı kullanabilirdiniz

January 27, 2019

isildakliloser

burada neden the kullanmamış?

October 11, 2018

ItsAlexaMoon

herhangi bir ekmekten bahsediyor. Ben "ekmeği" yerim deseydi the kullanabilirdik

January 27, 2019

MustafaErd189202

Sa

October 16, 2018

Harun42

Sesli sorularda telefonumun haporlesinden ses gelmiyor. Sorunu gidermek icin ne yapmaliyim. Tesekkurler.

October 22, 2018

ItsAlexaMoon

Duolingo'nun ayarlarındaki hoparlörün açık olduğundan emin olun

January 27, 2019

Mehtab9613

Hi

November 11, 2018

meryem515377

Hello

September 4, 2019

Nisazeynep5

Bazilari zor bazilari çok kolay

February 6, 2019

meryem515377

Bencede oyle

September 4, 2019

opia625752

Cidden nasıl yapamiii

February 10, 2019

Beyza334209

Harika

February 16, 2019

Ali229138

Yanlış yaptım Tühhh!!!

March 26, 2019

melihsenkaya

Ekmek yerim i kabul etmedi.

June 11, 2019

meryem515377

Aynen

September 4, 2019

ayse647264

Niye burda a yada an yok

August 30, 2019

meryem515377

Ben doru yazdim cevabdaa doru bana yanlis yazdimi soyluyor!!!

September 4, 2019

meryem515377

I eart bread tecumesi ben ekmek yerim yazdim cevapdada ayni oldu ama bana yanliş olduğunu söylüyor

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.