"The cats are ours."

Traducere:Pisicile sunt ale noastre.

May 27, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


petrubivol

N-ar trebui sa se accepte si raspunsul ,,ale'' cu ,,a'' ?


fantomitzah

Sunt mai multe pisici, deci sunt ”ale” cuiva (plural).
Daca era o singura pisica, era ”a” cuiva (singular).
http://ro.wikipedia.org/wiki/Pronume_posesiv


petrubivol

Am inteles , multumesc


instagram2219

Ok ok dar de ce be trimiti si link?


Maria1235678

Ba oameni buni e usor (Easy)sa folosesti fare microfon

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.