1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who do you visit?"

"Who do you visit?"

Çeviri:Sen kimi ziyaret edersin?

May 27, 2014

7 Yorum


baki_karakus

seni kim ziyaret eder nasıl çevrilir


R.Corleone

WHO ile yapılan soru cümlelerinde sorulan kişiyle işi yapan aynı kişiyse esas fiilden önce yardımcı fiil ve özne kullanılmaz.

ÖR: who wants to call ? - kim aramak ister ?

ama sorulan kişiyle işi yapan farklı kişilerse o zaman kullanılır.

ÖR: Who do you visit ? - sen kimi ziyaret edersin ?


Crystal.man

Ben hepsininde kullanırım. Kim aramak ister diye sorduğunda soran kişi aramıyor olabilir


wsynduo

Burada whom kullanilmasi daha dogru olmaz mi?


resul630826

Whom do you visit olması lazım


-Raaki

"Who" soru kelimesi olsa da, asıl cümleyi soru haline getiren durum "do" nun, "you" dan önce gelmesi midir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.