Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who do you visit?"

Çeviri:Sen kimi ziyaret edersin?

4 yıl önce

6 Yorum


baki_karakus

seni kim ziyaret eder nasıl çevrilir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

who visits you?

4 yıl önce

R.Corleone

WHO ile yapılan soru cümlelerinde sorulan kişiyle işi yapan aynı kişiyse esas fiilden önce yardımcı fiil ve özne kullanılmaz.

ÖR: who wants to call ? - kim aramak ister ?

ama sorulan kişiyle işi yapan farklı kişilerse o zaman kullanılır.

ÖR: Who do you visit ? - sen kimi ziyaret edersin ?

3 yıl önce

Crystal.man

Ben hepsininde kullanırım. Kim aramak ister diye sorduğunda soran kişi aramıyor olabilir

6 ay önce

wsynduo

Burada whom kullanilmasi daha dogru olmaz mi?

3 yıl önce

resul630826

Whom do you visit olması lazım

1 yıl önce