1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who do you visit?"

"Who do you visit?"

Çeviri:Sen kimi ziyaret edersin?

May 27, 2014

7 Yorum


baki_karakus

seni kim ziyaret eder nasıl çevrilir

May 27, 2014

Selcen_Ozturk

who visits you?

May 27, 2014

R.Corleone

WHO ile yapılan soru cümlelerinde sorulan kişiyle işi yapan aynı kişiyse esas fiilden önce yardımcı fiil ve özne kullanılmaz.

ÖR: who wants to call ? - kim aramak ister ?

ama sorulan kişiyle işi yapan farklı kişilerse o zaman kullanılır.

ÖR: Who do you visit ? - sen kimi ziyaret edersin ?

January 15, 2015

Crystal.man

Ben hepsininde kullanırım. Kim aramak ister diye sorduğunda soran kişi aramıyor olabilir

April 6, 2018

wsynduo

Burada whom kullanilmasi daha dogru olmaz mi?

January 12, 2015

resul630826

Whom do you visit olması lazım

March 15, 2017

-Raaki

"Who" soru kelimesi olsa da, asıl cümleyi soru haline getiren durum "do" nun, "you" dan önce gelmesi midir?

October 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.