"Whodoyouvisit?"

Çeviri:Sen kimi ziyaret edersin?

4 yıl önce

7 Yorum


baki_karakus

seni kim ziyaret eder nasıl çevrilir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

who visits you?

4 yıl önce

R.Corleone

WHO ile yapılan soru cümlelerinde sorulan kişiyle işi yapan aynı kişiyse esas fiilden önce yardımcı fiil ve özne kullanılmaz.

ÖR: who wants to call ? - kim aramak ister ?

ama sorulan kişiyle işi yapan farklı kişilerse o zaman kullanılır.

ÖR: Who do you visit ? - sen kimi ziyaret edersin ?

4 yıl önce

Crystal.man

Ben hepsininde kullanırım. Kim aramak ister diye sorduğunda soran kişi aramıyor olabilir

9 ay önce

wsynduo

Burada whom kullanilmasi daha dogru olmaz mi?

4 yıl önce

resul630826

Whom do you visit olması lazım

1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

"Who" soru kelimesi olsa da, asıl cümleyi soru haline getiren durum "do" nun, "you" dan önce gelmesi midir?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.