"Daha sonrası için kahve var."

Çeviri:There is coffee for later.

4 yıl önce

9 Yorum


sonmez35

Yazim hatasina can gidermi son soruydu.. for yerine fir yazmisim. :(

4 yıl önce

murat.erta

Has coffe for later ???

4 yıl önce

ersinturac

have,has sahip olmak durumları için kullanılır. fakat herhangi cansız bir zımbırtı için there is veya there are kullanılır.

we have coffee kahveMİZ var. there is coffee kahve var.

2 yıl önce

omerantli

Burada "var" anlamını sağlayan nedir tam olarak

2 hafta önce

omerantli

Ha tamam çözdüm

2 hafta önce

MacitSerhat
MacitSerhat

There is for the next coffee neden olmaz

3 yıl önce

fsm84

There is coffee for after neden olmadı

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

There is hangi durumlarda kullanılır?

3 yıl önce

-PJM-

"There is coffee for the later" neden "the" koyunca kabul etmedi?

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.