1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Daha sonrası için kahve var."

"Daha sonrası için kahve var."

Çeviri:There is coffee for later.

May 27, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

sonmez35

Yazim hatasina can gidermi son soruydu.. for yerine fir yazmisim. :(

November 5, 2014

meltem162592

bazen onları görmezden geliyor bende


fsm84

There is coffee for after neden olmadı


omerantli

Burada "var" anlamını sağlayan nedir tam olarak


omerantli

Ha tamam çözdüm


Saint341

There is coffe for more after . neden kabul edilmedi ? Bilen varmı ?


murat.erta

Has coffe for later ???


ersinturac

have,has sahip olmak durumları için kullanılır. fakat herhangi cansız bir zımbırtı için there is veya there are kullanılır.

we have coffee kahveMİZ var. there is coffee kahve var.


MacitSerhat

There is for the next coffee neden olmaz


Huseyin_Erdogan

There is hangi durumlarda kullanılır?


ibrahim-sami

Mevcut manasinda! Ornek: masada tabak var... Oda da masa var.. vb vb... tekil ise there is.. çoğullar icin; there are! Sahip olma durumunda have veya has.. ornek; evim var. Arabam var. Param var vb vb..


-PJM-

"There is coffee for the later" neden "the" koyunca kabul etmedi?


Alev285288

For then later olamaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.